تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۱۰۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که در مشاغل خانگی باید به سمت بهبود فضای کسب و کار برویم، بر لزوم شناسایی رسته‌های شغلی جدید و رفع موانع صدور مجوزها تاکید کرد.
تدبیر24»علی ربیعی در جلسه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی اظهار کرد: انتظار ما این است که در حوزه مشاغل خانگی به دستاوردهایی برسیم که فرضا در سال ۱۳۹۷ بیش از ۵۰ هزار شغل در بخش مشاغل خانگی ایجاد کرده باشیم.

وی افزود: زمانی مشاغل خانگی را جزو مشاغل کاذب می‌دانستند در حالی که امروز نگاه‌ها به این دسته شغل‌ها تغییر کرده و طی سال‌های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ توسعه مشاغل خانگی با رویکرد جدیدی دنبال شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: برای اولین بار مقام معظم رهبری بودند که مساله SME ‌(بنگاه‌های کوچک و متوسط) را مطرح کردند که در این زمینه بحث ساماندهی بنگاه‌های کوچک و کسب‌وکارهای خرد و متوسط مورد تاکید قرار گرفت.

ربیعی خاطر نشان کرد: امروز باید به سمت بهبود فضای کسب‌وکار مشاغل خانگی برویم نباید تنها به وام دادن امید ببندیم و شاخص ما تنها بانک باشد البته قبول داریم که باید وام هم بدهیم، ولی بیش از هر چیز بهبود فضای کسب‌وکار مهم است.

وی در پایان بر لزوم تغییر آیین‌نامه‌ها و بازنگری در قوانین و مقررات مربوط به مشاغل خانگی تاکید کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها