تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۱۰۴۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
به نظری می‌رسد که رامون دیاز سرمربی آرژانتینی الهلال با وجود اخراج از هدایت این تیم، دوباره کار خود را از سر خواهد گرفت.
تدبیر24»باشگاه الهلال عربستان روزهای عجیب و خاصی را پشت سر می‌گذارد. شکست یک بر صفر الهلال برابر تیم فوتبال استقلال تهران باعث شد تا سران این باشگاه سعودی در اقدامی عجیب سرمربی سرشناس آرژانتینی خود را از کار بر کنار کنند.

برکناری رامون دیاز بازتاب زیادی در رسانه‌های  عربی و سعودی داشت. هواداران الهلال با این تصمیم باشگاه خود مخالف بودند و با توجه به عملکرد بسیار خوبی که دیاز در این تیم داشت دوست نداشتند که این سرمربی از کار بر کنار شود.

روزنامه اسپورت عربستان نوشت که سران باشگاه الهلال از تصمیم خود برای برکناری دیاز منصرف شده‌اند و قرار است که به زودی این مربی با تجربه جلسه‌ای را با رئیس باشگاه برگزار کند تا در صورت توافق دوباره کار خود را به عنوان سرمربی شروع کند.

دیاز فصل قبل الهلال را قهرمان لیگ عربستان و جام حذفی کرد. همچنین توانست با این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند. الهلال در فصل جاری هم در صدر جدول رده‌بندی لیگ عربستان جای دارد و شانس نخست قهرمانی است.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها