تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۱۰۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۲
تمرین امروز آبی‌پوشان در حالی برگزار شد که مهدی رحمتی غایب اصلی این تیم محسوب می‌شد و امیر قلعه‌نویی در ابتدای تمرین به طور مشخص انتقاداتی را نسبت به برخی بازیکنان مطرح کرد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، تمرین امروز استقلال ساعت 15:30 دقیقه با حضور امیر قلعه‌نویی و همه اعضای کادر فنی این تیم آغاز شد. در ابتدای تمرین امیر قلعه‌نویی به مدت 10 دقیقه با بازیکنان استقلال صحبت کرد. او با انتقاد از برخی بازیکنان استقلال از آنها خواست تمرکز بیشتری در بازی‌ها داشته باشند.
سرمربی استقلال به طور مشخص انتقاداتی داشت اما دقیقا معلوم نبود که چه صحبت‌هایی را خطاب به بازیکنان می‌گوید. پس از صحبت‌های قلعه‌نویی بازیکنان استقلال به مدت 20 دقیقه مشغول دویدن و حرکات نرمشی شدند و در ادامه مرور حرکات تاکتیکی تا آخر تمرین استقلال در دستور کار این تیم قرار گرفت. در این تمرین گردش توپ در میانه زمین و بازی‌ سازی برای مهاجمان در دستور کار قرار داشت و امیر قلعه‌نویی شخصا نظارت کاملی روی عملکرد بازیکنان تیمش داشت.
محمدمهدی نظری، مهاجم استقلال به دلیل سرماخوردگی شدید در تمرین‌های گروهی شرکت نکرد و با اجازه قلعه‌نویی همان ابتدای کار تمرین را ترک کرد.
در این تمرین سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان این تیم غایب بود. همچنین خسرو حیدری که به دلیل برخی کارهای شخصی و احمد جمشیدیان به دلیل مصدومیت در تمرین امروز حاضر نشدند.
در تمرین امروز مهرداد حسینی، دروازه‌بان سوم استقلال با مصدومیت شدید از ناحیه مچ پا روبه‌رو شد و نتوانست تمرین را تا پایان ادامه دهد.
حدود 40 نفر تمرین امروز را از نزدیک تماشا کردند و این تمرین ساعت 16:40 به پایان رسید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها