تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۱۰۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری قاتل فراری در کمتر از یک ماه در این شهرستان خبر داد.
تدبیر24»سرهنگ غلامرضا نجابت اظهار داشت: در پی قتل مردی ۳۸ ساله در یکی از محلات شهر زابل در بهمن ماه سال جاری با ضربات چاقو و متواری شدن قاتل از محل وقوع جرم، دستگیری قاتل یا قاتلان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
 
وی افزود: کاراگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی و طی اقدامات فنی به عمل آمده مخفیگاه قاتل که جوانی ۲۸ ساله بود را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.
 
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل در تحقیقات تخصصی کارگاهان، صراحتا به قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلاف مالی عنوان کرد، بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می‌کند و از عموم شهروندان درخواست کرد، هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.
برچسب ها: تدبیر24 ، قاتل فراری
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها