تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۱۰۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
آلبوم «سرمست» با صدای محمد معتمدی و آهنگسازی محسن جلیلی و میلاد رضا منتشر شد.
تدبیر24»آلبوم «سرمست» با صدای محمد معتمدی و آهنگسازی محسن جلیلی و میلاد رضا، توسط حوزه هنری منتشر شد.

«سرمست» جدیدترین اثر به خوانندگی محمد معتمدی است که شامل 8 قطعه «خورشید»، «قافله»، «سرمست»، «سودا»، «عشق است»، «جنون» و «از زلف تو شانه» اجرا شده بر اشعار مولاناست.

در این مجموعه بهروز قهاری (کوزه، بندیر و ادوات پرکاشن)، صابر جعفری (پیانو)، زانیار حسامی (دیوان)، مژگان محمد حسینی (قانون)، شیما بلوکی فر (کمانچه)، میلاد رضا (گیتار آگوستیک، گیتار بیس)، حامد آزادی (گیتار کلاسیک)، شایان نقره کار (ملودیکا)، محسن جلیلی (نی، یسنای) به نوازندگی پرداخته‌اند و علی آهوان، میلاد استوار، فریبا خاربا بند، شیرین زعیم، مهدی سیاره کاه، سوگند کمیجانی، رها محمدی، مریم ناصری و علی نعیمی به عنوان همخوان همکاری داشته‌اند.

همچنین تنظیم گروه کوبه‌ای را بهروز قهاری، ضبط وکال «استودیو آبی رود»، ضبط ارکستر، میکس و مسترینگ «استودیو هلال»، مدیریت تولید سروش بخشش، مشاورت ادبی دکتر محمد جواد اعتمادی، عکس معین هاشمی نسب، طراحی پوریا برنجیان و امور هنری این اثر را «کارگاه گرافیک و نگاره سوره»، بر عهده داشته‌اند.

علاقمندان می‌توانند، برای خرید نسخه فیزیکی و اصلی آن به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه و یا نسبت به خرید آنلاین و قانونی اثر از طریق سایت www.ritmo.ir اقدام کنند.

24

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها