تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۱۰۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
برانکو:
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است شکست در داربی روی تیم تاثیر گذاشته است اما نتیجه بازی با الوصل از داربی اهمیت بیشتری دارد.
تدبیر24»برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با الوصل امارات، ابتدا در مورد شکست در داربی، اظهار کرد: هیچ وقت شکست در داربی خوب نیست و عوارض و تاثیرات خودش را می‌گذارد. ما می‌دانیم این بازی چقدر برای ما و هواداران مهم است. البته بازیکنان هم بعد از این شکست راحت نیستند چون خودشان انتظارشان بیشتر از این بود اما به لحاظ نتیجه‌ و امتیاز بازی با الوصل برای ما از داربی مهم‌تر است.

او افزود: سه امتیاز بازی را باید کسب کنیم تا به دور بعد برسیم. زمان زیادی برای غمگین شدن و غصه خوردن نداریم چرا که باید فردا (دوشنبه) به میدان برویم. اصلا نباید به خاطر یک شکست خودمان را غرق شده فرض کنیم. همین طور که در پیروزی‌های متوالی مغرور نشده‌ایم. به‌ هر حال لیگ قهرمانان آسیا یک کلاس از لیگ‌های داخلی ما بالاتر است و ما راه دیگری جز برد نداریم. امیدواریم هواداران با حضور پر تعدادشان کسب این سه امتیاز کمک کنند تا همه با هم به خاطر گرفتن سه امتیاز شادی کنیم.

برچسب ها: تدبیر24 ، الوصل
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها