تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۱۰۵۵۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱
معاون آموزش و پرورش خبر داد
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از تشکیل کمیته اقتصاد آموزش و پرورش خبر داد و گفت: چند محور فعالیتی در این کمیته تعریف شده و الگوها و چارچوب‌های بحث اقتصاد مدرسه در دست تدوین است.

تدبیر24»علی الهیار ترکمن در گفت‌وگو با ایسنا،  با اشاره به طرح اقتصاد مدرسه اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح، کمیته اقتصاد آموزش و پرورش را تشکیل داده‌ایم و پنج نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها که در این زمینه کار کرده‌اند وارد کمیته شده‌اند.

وی افزود: چند محور فعالیتی تعریف شده و الگوها و چارچوب‌های بحث اقتصاد مدرسه در دست تدوین است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام اینکه در نیمه اول سال 97، اولین همایش ملی اقتصاد آموزش و پرورش نیز با همکاری دانشگاه تهران و دانشگاه علامه طباطبایی برگزار خواهد شد گفت: با استفاده از مقالات و پژوهش‌های انجام شده، می‌توان سیاست گذاری متقن و دقیقتری برای بهبود شرایط و استقرار شکل اقتصاد مدرسه در نظام اقتصادی آموزش و پرورش داشت.

الهیار افزود: مواردی چون سرانه جزو کمک دولت به مدارس محسوب می‌شود و ذیل اقتصاد مدرسه ساماندهی نمی شود. بحث اصلی ما مدرسه محوری و شکل‌گیری سازوکارهای مالی در خود مدرسه است تا آنها بتوانند به عنوان تراز سند تحول بنیادین فعالیت‌های خود را سامان دهند که نه به معنای صرفه جویی و نه درآمدزایی است.

 به گفته وی، در این برنامه به دنبال آن هستیم که مدرسه خدمات خود را به والدین ارائه کند و آنها به جای آنکه به مراکز و آموزشگاه‌های خصوصی مراجعه کنند به مدرسه بیایند و مابه ازای گذراندن دروس تقویتی و آمادگی در داخل مدرسه تعریف شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
0
0
آفتابه لگن هفت دست شام وناهارهیج
مسئولین محترم آموزش وپرورش به فکر معلم باشند نزدیک به دوسال است حق الزحمه امتحانات فرهنگیان را پرداخت ننموده اید. بیمه طلایی چه خدماتی میدهد؟ و...
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها