تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۱۰۷۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
رئیس‌جمهور در روز ملی فناوری هسته‌ای:
رئیس‌جمهور تاکید کرد: برخی فکر می‌کنند در دولت یازدهم و دوازدهم حرکت هسته‌ای ما کند شده است و سانتیریفیوژهای ما نمی‌چرخد یا کند می‌چرخد. به ملت ایران با صراحت و شفافیت می‌گویم صنعت هسته‌ای ما با توان و دقت بیشتر و محاسبه دقیق‌تر امروز نسبت به دیروز سرعت بیشتری دارد.
تدبیر24»حجت الاسلام حسن روحانی در مراسم روز ملی فناوری هسته‌ای عنوان کرد: روز ملی فناوری هسته‌ای برای حضار محترم، اندیشمندان و دانشمندان جوان هسته‌ای ما و همه ملت ایران مبارک باشد. قبل از هر چیز باید سپاسگذاری کنیم از همه آنهایی که در طول سالیان گذشته در زمینه این فناوری گام برداشتند.

 وی افزود: در دولت‌های مختلف حداقل من از سال ۱۳۶۰ در کنار مسئولان و محققان این رشته به تناسب مسئولیت‌هایی که داشتم  بودم و کاملا آشنا و آگاه هستم که چه گام‌های مهم و استوار و سختی در این مسیر برداشته شده است.

رئیس‌جمهور یادآور شد: باید درودمان را تقدیم شهدای هسته‌ای کنیم؛ آنهایی که در راه افتخار ملی جان خود را نثار کردند و برای خانواده‌های آنها از خدا تقاضای صبر بیشتر و اجر وافر داشته باشیم. گزارش امروز توسط رئیس سازمان انرژی اتمی داده شد و در نمایشگاهی از ۳۸ دستاورد یکسال گذشته بازدید کردم و پروژه‌هایی به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد و برخی دستاوردها امروز رونمایی شد که پیام روشنی دارد برای برخی از دوستانی که گاهی بی‌دقت حرف می‌زنند.

 روحانی تاکید کرد: برخی فکر می‌کنند در دولت یازدهم و دوازدهم حرکت هسته‌ای ما کند شده است و سانتیریفیوژهای ما نمی‌چرخد یا کند می‌چرخد. به ملت ایران با صراحت و شفافیت می‌گویم صنعت هسته‌ای ما با توان و دقت بیشتر و محاسبه دقیق‌تر امروز نسبت به دیروز سرعت بیشتری دارد. پارسال ۴۰ پروژه افتتاح کردیم و دستاوردهای آن را مشاهده کردیم امسال افتتاح ۸۳ پروژه نشانگر آن است که در مسیر فناوری علمی راه خود را ادامه خواهیم داد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها