تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۱۰۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
رئیس اجرایی فیس‌بوک تی‌شرت و شلوار جین معروفش را کنار گذاشت و با پوشیدن کت و شلوار رسمی مشکی رنگ به کنگره آمریکا رفته و بابت کم کاری با هدف جلوگیری از سوء استفاده از این شبکه اجتماعی عذرخواهی کرد.
تدبیر24»«مارک زاکربرگ» رئیس اجرایی شرکت فیس‌بوک روز گذشته –دوشنبه- با تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا دیدار و بابت کم‌کاری با هدف جلوگیری از سوء‌استفاده از اطلاعات هزاران کاربر این شبکه اجتماعی عذرخواهی کرد.

وی همچنین قرار است در جلسه امروز و فردای کنگره آمریکا نمایندگان به ویژه درباره انتشار تبلیغات و اظهارنظرهای مربوط به افسران دستگاه اطلاعاتی روسیه در فیس بوک پاسخ دهد. مقام‌های آمریکا بر این باور هستند که این اقدام تلاشی برای تاثیرگذاری بر انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ میلادی بوده است.

وی در اظهارات مکتوبی که در اختیار کمیته انرژی و تجارت کنگره آمریکا قرار داده بود، عنوان کرده است: «اشتباه بزرگی را مرتکب شده‌ایم».

برچسب ها: تدبیر24 ، عذرخواهی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها