تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۱۰۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰
سرمربی بایرن مونیخ در نشست خبری بعد از بازی از اشتباهات خط دفاعی و فرصت سوزی شاگردانش به عنوان دو دلیل شکست برابر رئال نام برد.
تدبیر24»بایرن مونیخ در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از رئال مادرید پذیرایی کرد و با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد تا کار این تیم برای صعود به فینال بسیار سخت شود.

یوپ هاینکس سرمربی باتجربه بایرن از شکست تیمش در این دیدار بسیار ناراحت است. او از دلایل این شکست سخن به میان آورد.

هاینکس در نشست خبری بعد از بازی گفت: به خاطر آسیب دیدگی روبن و بواتنگ شرایط روحی ما بد شد و شور و هیجان قبل از بازی کمتر شد. با وجود آنکه تن به شکست دادیم اما باید این دیدار را  فراموش کرد و خود را آماده بازی برگشت کرد.

او ادامه داد: دو گل رئال مادرید همچون یک هدیه آماده برای آنها بود. نباید در این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا چنین اشتباهات رخ دهد. فرصت های زیادی را روی دروازه رئال خلق کردیم اما از آنها به خوبی استفاده نکردیم این در حالی است که رئال از فرصت های خود نهایت استفاده را برد. از نظر من عجیب است که یک تیم حرفه ای مانند بایرن این همه فرصت را از دست دهد. امیدوارم که در دیدار برگشت همه چیز تغییر کند.

آرین روبن ستاره هلندی بایرن مونیخ در دقیقه 5 بازی مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. هاینکس درباره مصدومیت روبن گفت: امیدوارم که آسیب دیدگی روبن جدی نباشد اما فکر می کنم که بواتنگ مصدومیت جدی خواهد داشت و به دیدار برگشت نمی رسد.


برچسب ها: تدبیر24 ، رئال
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها