تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۱۰۸۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
جهت راه اندازی یک وب سایت بر روی فضای اینترنت و دنیای گسترده جهانی وب ابتدا باید با خرید هاست که همان فضای مورد نیازتان بر روی اینترنت است شروع کنید.

تدبیر24»خرید هاست از یک هاستینگ معتبر با پشتیبانی و ارائه ی کلیه ی خدمات مربوط به سایت و مورد نیاز کاربران مانند صباهاست

گام بسیار مهم و اساسی برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین می باشد.

پس از آن با ثبت نام دامنه و خرید دامنه ی مورد نظر توسط این سیستم آدرس دهی اینترنتی که به صورت کاملاً اختصاصی و

منحصرد به فرد است و به فضای هاست تهیه شده اشاره دارد . نام دامنه در واقع کاربران را از هر نقطه جهان به سایت شما هدایت

میکند با تهیه ی هاست و دامنه و بارگذاری اطلاعات مورد نظر جهت نمایش در وب سایت در صورت تمایل و احساس نیاز به

فضای بیشتر می توانید جهت ثبت سفارش و خرید سرور اختصاصی و خرید سرور مجازی در صبا هاست اقدام نموده و از خدمات آن استفاده کنید.

برای اطمینان بیشتر کاربران و همینطور بالا رفتن اعتبار وب سایت و همچنین جهت بالا رفتن رتبه سایتتان در نتایج جستجوی گوگل

به خرید SSL گواهینامه امنیتی احتیاج دارید

شرکت و فروشگاه هایی که قصد طراحی سایت برای خود دارند، باید یک فضایی را در اینترنت برای بارگذاری، نمایش و به عبارتی دیگر میزبانی فایل های سایت های خود خریداری کنند. این فضا در حالت کلی هاست نامیده می شود. هاست ها بر دو نوع هاست لینوکس و ویندوز هستند و اولین سوالی که هم در ذهن خریداران به وجود می آید، چه تفاوت بین این دو نوع وجود دارد و ما به کدام نوع نیاز داریم؟

همانطور که گفتیم، هاست ها بر دو نوع سیستم عامل لینوکس و ویندوز وجود دارد. برای اینکه بتوانید یک هاست مناسب را برای شرکت یا فروشگاه خریداری کنید، باید با تفاوت و ویژگی های آن ها آشنا شوید. هاست های لینوکس بیشترین استفاده را بین خریداران و شرکت دارند. از این نوع هاست برای میزبانی وب سایت هایی با زبان برنامه نویسی آن ها php استفاده می شود؛ اما در مقابل هاست ویندوز برای میزبانی سایت هایی با زبان برنامه نویسی آن ها asp استفاده می شود. بیشتر قالب های آماده جوملا و وردپرس که در دنیا وجود دارد، با زبان php نوشته شده است و از آن جا که اکثر فروشگاه ها از این قالب ها برای طراحی سایت خود استفاده می کنند، پس آن ها نیاز به خریداری هاست لینوکس دارند؛ اما سوالی که مطرح می شود این است که هاست لینوکس خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد و اینکه آن را از چه شرکت یا مکان هایی باید خریداری کنیم؟

برای خرید هاست لینوکس شما همان ویژگی های خرید هاست را در حالت کلی در نظر بگیرید و تنها نکته ای را که باید به آن دقت کنید، مطابقت ویژگی های اصلی این نوع هاست با اطلاعات واقعی است.

مهم ترین ویژگی هایی که باید در خرید هاست لینوکس به آن ها دقت کنید، شامل:

· از آخرین تکنولوژی ابری لینوکس پشتیبانی کند.

· برای سایت ها و قالب های وردپرس و جوملا بهینه شده باشد.

· از تمامی ورژن های php پشتیبانی کاملی داشته باشد.

· تمامی فانکشن و عملیات های PHP در آن به خوبی اجرا شود.

· CMS های عمومی برای وردپرس و جوملا در آن نصب شوند.

این موارد بخش هایی خاصی هستند که در هر هاست لینوکس باید وجود داشته باشد. شما به عنوان خریدار باید قبل از خرید توجه ویژه ای کنید.

از کجا خرید کنیم؟

شرکت های زیادی در ایران اقدام به فروش و عرضه میزبانی وب می کنند. فقط کافی است که کلمه خرید هاست را یک بار در گوگل جستجو کنید. آدرس لینک ها شرکت های زیادی برای شما نمایش داده می شود.

شرکت صبا هاست از شرکت های معتبر ارائه دهنده فضای میزبانی وب است که آدرس لینک آن می تواند توجه شما را در همان اول به خود جلب کند. هدف و شعار اصلی این شرکت ارائه خدمات میزبانی وب با بهترین کیفیت به دست فروشگاه و شرکت ها است و امروزه توانسته است به لطف تلاش پرسنل زحمت کش خود، مشتریان زیادی را از سراسر کشور بدست بیاورد.

عرضه هاست لینوکس از نمونه محصولات این شرکت است که به غیر از موارد بالا، ویژگی های زیر را هم دارا می باشد:

· از یک کنترل پنل قدرتمند در هاست ایران و خارج استفاده می کند.

· سرورهای در دیتاسنتر قدرت مند پارس آنلاین و آسیاتک نگه داری می شود.

· ارائه اکانت ایمیل نامحدود

· ارائه هاست با امکانات نامحدود

· دارای ترافیک نامحدود برای تمامی پلن ها

· دارای سیستم گرفتن نخستین پشتیبان به صورت منظم و هر دو هفته یک بار

· دارای کانفیگ امنیتی بالا

· پشتیبانی 24 ساعته

· ضمانت برگشت وجه

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها