تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۱۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۴
پژوهشگران غذاهای دریایی را برای کمک به سلامت پوست، استخوان و دندان به افراد توصیه کردند.

به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، محققان هندی با اشاره به یافته‌های حاصل از تحقیقات انجام شده در این زمینه اظهار کردند: خوردن غذاهای دریایی بویژه ماهی برای سلامتی افراد مفید است، زیرا این ماده غذایی منبع خوبی از اسیدهای چرب امگا 3، مواد معدنی و ویتامین‌هاست.

پژوهش‌های اخیر نشان داده است وجود غذاهای دریایی در رژیم غذایی هفتگی ممکن است احتمال خطر ابتلا به حمله قلبی را کاهش دهد و به پایین آوردن میزان کلسترول و تری گلیسیرید کمک کند.

همچنین ماهی به کاهش خطر ابتلا به زوال عقل و بیماری آلزایمر کمک می‌کند. از دیگر فواید آن کاهش التهاب و کمک به پیشگیری از ابتلا به آرتریت روماتوئید است.

بر اساس نتایج این تحقیق، غذاهای دریایی به لحاظ دارا بودن مواد معدنی مانند روی، ید و سلنیوم به رشد بدن و سوخت‌وساز آن کمک کرده و از ابتلا به بیماری‌هایی مانند سرطان جلوگیری می‌کنند.

ویتامین‌های موجود در غذاهای دریایی نیز به سالم نگه داشتن پوست، بینایی و تقویت استخوان و دندان کمک می‌کنند.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها