تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۱۰۹۷۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹

تدبیر24»پس از آنکه روزنامه های نیویورک تایمز و نیویورکر توضیحات کامل برخی ازقربانیان «هاروی وینستین»  یکی از مشهورترین تهیه‌کنندگان هالیوود و با نفوذترین چهره‌های صنعت سینما در آمریکا را درباره اینکه چگونه و با چه بهانه هایی مورد آزار و اذیت وی قرار گرفته اند ، منتشر کردند ، وینستین در معرض رسوایی قرار گرفت. امروز بیش از 10 زن فاش کردند که چگونه توسط هاروی وینستین مورد تجاوز و آزار و اذیت قرار گرفته اند و بیش تر از 90 زن هم او را به حمله و تجاوز متهم کرده اند.

عما دکائون کمدین و مجری مشهور فرانسوی برای اولین بار فاش کرد که این مرد 65 ساله در سال 2010 چگونه به او پیشنهاد کاری همراه با درخواست های نامتعارف در اتاقش کرده بود و بعدها سرمایه دار مطرح هالیوود به خاطرسکوتش هدایایی ارسال کرده بود.


لئا سیدوکس هنرپیشه فرانسوی نیز به  روزنامه گاردین اطلاع داده که او نیز از قربانیان این تهیه کننده مشهور آمریکایی است. سیدوکس گفته است برای اولین بارکه او را دیدم مدت زمان زیادی طول نکشید تا او را بشناسم. در پایان یک شوی لباس بود که با اصرار زیاد از من دعوت کرد که همان شب به هتلش بروم. این هنرپیشه می گوید که او مردی چاق و هیکلی بود و من به سختی از خودم در مقابلش دفاع کردم.


آنجلینا جولی هم به نیویورک تایمز گفته است که در سال 1990 میلادی با این تولید کننده مطرح در اتاق هتلش تجربه تلخ و ناخواسته ای را داشته است و به همین دلیل هرگز او را برای کار کردن انتخاب نکرده است و به کسانی که با او همکاری می کردند هشدار می دادم.



جودیت گودریش نیز می گوید: در جشنواره فیلم کن که در سال 1996 برگزار شد پس از یک صبحانه کاری توسط وینستین به هتلش دعوت شدم تا درباره بازاریابی فیلم و کمپین اسکار بیشتر صحبت کنیم که اتفاقی که نباید برایم افتاد. جودیت درباره خودش می گوید خیلی احساس ساده لوحی می کردم و او به من توصیه کرد که صحبتی نکنم ولی به هر حال به نظر می رسید که سکوت بهتر بود.


رزانا آرکت در اوایل سال 90 مجبور بود که در هتل بورلی هیلز برای ایفای نقش در فیلمنامه ای با وینستین ملاقات کند که او رزانا را به اتاقش دعوت می کند. ولی چون پس از پیشنهاد شرم آورش با جواب منفی رزانا مواجه می شود خشمگین می شود و به او می گوید که برایش گران تمام می شود. 

قربانیان جنسی غول سرمایه دار هالیوود چه کسانی هستند؟

گوئینت پالترو، رز مگاوین هنرپیشه فیلم های ترسناک که تنها 23 سال داشت، آسیا آرژنتو ، هنرپیشه مشهور ایتالیایی ، لوسیا ایوانس، لوسیا استورل،آمبرا باتیلانا، اشلی جود، لوپیتا نیونگو، یوما تروما، پاز دولااورتا از زنانی هستند که پرده از ماجراهایی مشابه از تجاوز و بدرفتاری های جنسی این تهیه کننده ثروتمند هالیوود برداشته اند وعلیه او شکایت کرده اند. و بسیاری از زنان مشهور دیگر که عنوان شده بیش از 90 نفر هستند، علیه او شکایت کرده اند ولی به دلایل خاص خودشان نخواسته اند که نامشان رسانه ای شود./


رز مگاوین، هنرپیشه فیلم های ترسناک که تنها 23 سال داشت





لوسیا استورل



آمبرا باتیلانا


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
راضیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
0
0
سلام مطلبتون خیلی خوب بود ولی اگر شرایط کپی پیست با ذکر منبع و اسم نویسنده را هم رعایت کنید خیلی بهتره
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها