تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۱۱۰۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به پیروزی ایران برابر مراکش اشاره کرد.
تدبیر24»تیم ملی ایران با برتری برابر مراکش جام جهانی روسیه را با برد شروع کند.

سایت AFC در گزارش این بازی نوشت: بی‌دقتی مهاجمان دو تیم در این دیدار باعث شده بود بازی با تساوی بدون گل رو به اتمام باشد تا این که اشتباه بازیکن مراکشی باعث شد دروازه این تیم باز شود.

مراکش نیمه نخست عملکرد بسیار خوبی داشت و در ۳۰ دقیقه نخست کاملا بر بازی مسلط بود ولی بازیکنان این تیم از جمله حکیم زیاش، مهدی بن عطیه و ایوب الکعبی فرصت‌های خودشان را از دست دادند. در طرف مقابل ایران توانست انتقام گل لیونل مسی در دقیقه ۹۱ دوره قبل را بگیرد؛ جایی که مسی در وقت‌های اضافه توانست دروازه ایران را باز کند.

مراکش بعد از ۲۰ سال در جام جهانی حاضر بود و این در حالی بود که تیم ملی ایران دومین برد خود در جام‌جهانی را به دست آورد. البته تیم ملی ایران هم سراسر دفاع نبود. این تیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشت که جدی‌ترین آن را سردار آزمون از دست داد.

در اواخر مسابقه هم درگیری دو مربی در کنار زمین حساسیت‌های بازی را بالا برد.

برچسب ها: تدبیر24 ، ایران
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها