تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۱۱۱۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
جزیره‌ای در دریای بالتیک وجود دارد که از سوی زن‌ها اداره و مدیریت می‌شود. در جزیره کیهنو واقع در دریای بالتیک، هفت مایل دورتر از ساحل غربی کشور استونی، محدوده‌ای هست که از طریق زن‌ها اداره می‌شود.
تدبیر24»ساکنان این منطقه جالب و آرام به 400 نفر می‌رسد و یکی از آخرین جوامع زن سالار جهان قلمداد می‌شود. مردان این منطقه مجبور هستند برای ماهیگیری و امرار معاش ماه‌ها از خانه دور باشند. این روال سبب شده تا زنان مسئولیت تمام امور شهر رابه دست گرفته و کارهای ضروری را انجام دهند و قرن هاست این سبک زندگی در میان آنها رواج دارد، آنها فرزندان خود را بزرگ می‌کنند، روی زمین کار می‌کنند و امور دولتی منطقه را انجام می‌دهند.در این جزیره قدرت مطلق در اختیار زنان است. فرهنگ جزیره کیهنو جالب است، چرا که هنوز در زندگی روزمره لباس‌های سنتی می‌پوشند. موزیک‌ها و رقص‌های باستانی خود را هنوز زنده نگه داشته‌اند و ترانه‌ها و رسوم مراسم عروسی کیهنو بیش از 2000 سال قدمت دارد. ولی وقتی جوانان منطقه برای دنبال کردن تحصیلات عالیه یا یافتن شغل بهتر جزیره را ترک می‌کنند و پس‌ از آن نیز بازنمی‌گردند، زنده نگه‌داشتن این آداب و سنن بسیار سخت است. این جزیره در تابستان برای توریست‌های اروپایی بسیار محبوب است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها