تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۱۱۱۳۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۲:۰۹
گفتگو نیوز با طرح سوالی مبنی بر اینکه میزان محبوبیت حسن روحانی پس از گذشت صد روز از دولت یازدهم را چگونه ارزیابی می کنید؟ با مشارکت 3740 نفر به نتایج زیر دست یافته است :افزایش داشته است (%78.07) کاهش داشته است (%9.09)تفاوتی نکرده است (%12.83)

به گزارش تدبیر24 به نقل از گفتگو،حسن روحانی در شرایطی زمام امور کشور را به دست گرفت که کشور با بحرانهای شدید اقتصادی و سیاسی مواجه بود. اما با روی کار امدن دولت روحانی آرام آرام کشور به سمت ثبات حرکت کرد و آرامش بر فضای کشور حاکم شد. بخشی از وعده های او در همان روزهای آغازین جامه عمل پوشید و حصول توافق ژنو بالاترین دستاورد دولت بود اما هنوز برخی وعده های منتخب مردم در 24 خرداد ماه عملی نشده است که البته وی به مردم وعده حل انها را داده است.

گفتگو نیوز با طرح سوالی مبنی بر اینکهمیزان محبوبیت حسن روحانی پس از گذشت صد روز از دولت یازدهم را چگونه ارزیابی می کنید؟با مشارکت 3740نفر به نتایج زیر دست یافته است :



 
افزایش داشته است (%78.07)
 
کاهش داشته است (%9.09)
 
تفاوتی نکرده است (%12.83)
 


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
قلندر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
5
8
شب دراز استو قلندر بیدار جیگر خوردی این تحریم جدید ... حالا تا بعدش ناناز
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
6
اگه اماراشون مثل موسوی و کروبی باشه با قول قلندر جون موافقم
محمد مهدی صدیقی خویدک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
0
1
با درود
همیشه ارزیابی دولت ها را باید با معیارهای جهانی و منطقه ای ارزیابی نمود.
امیدوارم معیارهایی همچون رشد ملی، تورم، نرخ بیکاری، درآمد ملی، سهم مردم از درآمد ملی، بیسوادی، مطالعه و کتابخوانی، میزان شفافیت قانونی، توریسم، راهنمایی و رانندگی، بیمه درمانی و بیکاری و غیره در سطح منطقه ای و بین المللی روز به روز افزایش یابد و دولت هایی را باید موفق نامید که این معیارها قابل قبول باشند و مردم نیز باید فقط به این معیارها توجه داشته باشند
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
0
4
این بیشتر جوک بود تا امار
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها