تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۱۱۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره صدور احکام فرهنگیان و گلایه آنها درباره افزایش میزان حقوق، اظهار کرد: احکام فرهنگیان دقیقاً بر اساس ضوابط و مقررات ذی‌ربط و مصوبه دولت صادر شده است.

تدبیر24»وی ادامه داد: یک نکته در خصوص افزایش حقوق فرهنگیان وجود دارد و آن هم این است که افزایش ۲۰ درصد تنها برای حداقل حقوق بود.

الهیار ترکمن اضافه کرد: حداقل حقوق، یک میلیون تومان بود که به حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است؛ البته تعداد شاغلانی که در آموزش و پرورش حداقل حقوق را بگیرند، کم است.

وی تصریح کرد: احکام فرهنگیان بر اساس مقررات ذی‌ربط است و ما نمی‌توانیم بر خلاف قانون عمل کنیم و اگر این کار را انجام دهیم، باید به دیوان محاسبات جواب دهیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در خصوص مطالبات فرهنگیان گفت: از صرفاً مطالبات سال ۹۶، رقم ۹۴۸ میلیارد تومان باقی مانده بود که ۶۰۰ میلیارد تومان آن پرداخت شد و ۳۴۸ میلیارد تومان باقی ماند که در تیر ماه امسال ۱۸۰ میلیارد تومان آن پرداخت و در تلاش برای پرداخت مابقی هستیم.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۵۲۰۰ میلیارد تومان تخصیص مازاد بر سقف اعتبارات آموزش و پرورش گرفتیم که برای پاداش پایان خدمت، مطالبات و ذخیره مرخصی ۹۵ بوده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها