تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۱۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۳
منچسترسيتي به بارسا خورد، بايرن به آرسنال
قرعه‌کشي مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا مشخص کرد که در اولين مرحله حذفي اين رقابت‌ها در فصل جاري بايد در انتظار رويارويي بارسلوناي اسپانيا با منچسترسيتي انگليس باشيم.
تدبیر24:  قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا دقایقی پیش در شهر نیون سوئیس برگزار شد که براساس آن تیم‌های حاضر در این مرحله طبق برنامه زیر به مصاف هم می‌روند:

المپیاکوس (یونان) - منچستریونایتد (انگلیس)

شالکه (آلمان) - رئال مادرید (اسپانیا)

بایرلورکوزن (آلمان) - پاری سن ژرمن (فرانسه)

آرسنال (انگلیس) - بایرن مونیخ (آلمان)

گالاتاسرای (ترکیه) - چلسی (انگلیس)

زنیت سنت پترزبورگ (روسیه) - بورسیا دورتموند (آلمان)

میلان (ایتالیا) - اتلتیکومادرید (اسپانیا)

منچسترسیتی (انگلیس) - بارسلونا (اسپانیا)

دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روزهای ۱۹،۱۸، ۲۵ و ۲۶ فوریه برابر با ۲۹، ۳۰ بهمن و ۶، ۷ اسفند و دور برگشت رقابتها روزهای ۱۱، ۱۲، ۱۸ و ۱۹ مارس برابر با ۲۰ ، ۲۱، ۲۷ و ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ برگزار خواهد شد.

تیم هایی که در مرحله گروهی به عنوان تیم نخست گروه خود به این مرحله صعود کرده اند در دیدار رفت میهمان و در دیدار برگشت میزبان خواهند بود. لوئیس فیگو سفیر این فصل رقابتهای لیگ قهرمانان به همراه جورجیو مارکتی مدیر رقابتهای یوفا قرعه کشی این مرحله را انجام دادند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها