تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۱۱۵۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
ژاوی چهارمین حضور در تهران را تجربه می‌کند، او در سه مصاف قبل یک بار پیروز شد و دو مرتبه هم شکست خورد. بازی اول او در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا و برابر بود؛ هواداران ایرانی ژاوی استقبال عجیب و غریبی از این فوق ستاره فوتبال دنیا داشتند و با حضور پرشور در فرودگاه و هتل محل اقامت، نشان دادند که این بازیکن از محبوبیت بالایی نزد فوتبال دوستان ایران برخوردار است.

تدبیر24»در دو بار بعدی هم ایرانی ها استقبال گرمی از ژاوی داشتند اما پیش بینی می‌شد این بار دیگر کسی برای عکس گرفتن با او به فرودگاه امام نیاید اما «ژاوی فن ها» بازهم در صحنه حضور یافتند و با فوتبالیست مورد علاقه دیدار کردند.

اگر چه تعداد حاضران در فرودگاه نسبت به سال ۹۵ و اولین حضور ژاوی در ایران به طرز قابل توجهی کاهش یافته بودند اما همچنان ده ها ایرانی خود را به CIP فرودگاه رساندند و برای عکس گرفتن با ژاوی اقدام کردند.

یکی از آن ها که ۴ عکس با ژاوی داشت، میخواست این بار هم با کاپیتان سابق بارسلونا  سلفی بگیرد ولی شماره ۶ محبوب اسپانیایی خیلی زود سوار اتوبوس شد تا کیلومترها مسافت طی شده برای گرفتن سلفی پنجم هدر برود؛ هرچند که دیدار با ژاوی ارناندس هم غنیمت قابل توجهی است.

ایرانی ها بیخیال ژاوی نمی‌شوند+عکس

ایرانی ها بیخیال ژاوی نمی‌شوند+عکس

برچسب ها: تدبیر24 ، بیخیال
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها