تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۱۱۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
۲۷ پرنده شکاری (سارگپه) و عقاب صحرایی به دلیل تغذیه از لاشه مرغ‌هایی که در نزدیکی یکی از روستا‌های اطراف شهرستان سروستان از توابع استان فارس رها شده بود، مسموم و تلف شدند.

تدبیر24»روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس در گزارش روز سه شنبه خود با بیان این مطلب، اعلام کرد: مدیر کل این اداره برای بررسی علت مسمومیت این پرندگان به اتفاق مدیر کل دام پزشکی این استان و فرماندار شهرستان در منطقه یاد شده حضور یافتند.

۲۷ پرنده شکاری و عقاب به دلیل مسمومیت تلف شدند +عکس

 

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان فارس در این باره اظهار کرد: دوشنبه شب (هفتم آبان) تعدادی لاشه مرغ مشکوک به مسمومیت در نزدیکی یکی از روستا‌های اطراف شهرستان سروستان رها شده بود و پرندگان شکاری زیادی از جمله سارگپه و عقاب‌های صحرایی از آن‌ها تغذیه کردند.
سعید محمودی افزود: ۳۵ قطعه از این پرندگان امروز (هشتم آبان) دچار مسمومیت و تا کنون ۲۷ قطعه از آن‌ها تلف شده اند، اما با تلاش‌های ماموران محیط زیست، پنج پرنده احیا و در طبیعت رها شدند و سه پرنده دیگر نیز در حال تیمار است.
وی بیان کرد: لاشه پرندگان شکاری تلف شده برای بررسی‌های پزشکی و آزمایش‌های مربوط به آزمایشگاه انتقال داده شد.
به گفته محمودی، با همکاری ماموران محیط زیست، فرمانداری، دام پزشکی و نیروی انتظامی شهرستان سروستان، لاشه مرغ‌های مسموم دفن شد تا دیگر حیوانات و پرندگان از آن تغذیه نکنند.
مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس ادامه داد: هنوز مرغداری که مبادرت به انداختن لاشه این مرغ‌ها در محیط کرده شناسایی نشده و هدف از این کار نیز نامشخص است.
محمودی بیان کرد: با توجه به سن مرغ‌ها و دیگر مستندات موجود، به شناسایی مرغداری متخلف اقدام خواهد شد ضمن این که علت دقیق تلف شدن این مرغ‌ها نیز پس از انجام آزمایش‌ها مشخص می‌شود.
وی افزود: اداره کل حفاظت محیط زیست فارس از طریق قضایی پیگیر این رویداد است و با عوامل این اتفاق برخورد قانونی انجام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها