تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۱۱۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
یکی از مربیانی که به جادو و جادوگری در فوتبال علاقه فراوانی دارد به خاطر همین علاقه‌ عجیبش از سطح اول فوتبال ایران دور مانده است.
تدبیر24»لیگ برتر فوتبال ایران هیچ‌چیز نداشته باشد، حاشیه و اتفاقات عجیب همیشه دارد. از زمین‌های بی کیفیت تا حرکات عجیب و غریب در زمین فوتبال.
یکی از مواردی که همیشه شایعه وجودش در فوتبال ایران بوده بحث جادوگری است. سال‌ها است که شنیده می‌شود برخی تیم‌ها و حتی مدیران و مربیان برای نتیجه گرفتن دست به دامن جادو و جنبل می‌شوند. البته که این موارد هیچ خریداری در فوتبال حرفه‌ای ندارد، اما بعضی‌ها در فوتبال ایران به این خرافات علاقه دارند.
حالا شنیده می‌شود یکی از همین مربیانی که به جادو و جادوگری در فوتبال علاقه فراوانی دارد به خاطر همین علاقه عجیبش از سطح اول فوتبال ایران دور مانده و دیگر کمتر مدیر و حتی دوستان سرمربی‌اش حاضر هستند با او کار کنند.
این مربی که در فوتبال ایران هم به خوبی شناخته شده است، بعد از اینکه مشخص شد به شدت به خرافات علاقه دارد دیگر مسئولیتی در سطح اول فوتبال ایران نگرفت تا به او ثابت شود دیگر کسی به این داستان‌ها توجهی نمی‌کند. این در شرایطی است که در این مدت یکی از دوستان صمیمی این مربی هم چندباری سرمربی تیم‌های لیگ برتری شده، اما از او استفاده نکرده است.
برچسب ها: تدبیر24 ، مربی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها