تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۱۲۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۰
آناتولی:
ترکیه گفت وگوهای مقامات تل آویو و آنکارا در ماه جاری را تأیید می کند اما موضوع پذیرش غرامت کمتر برای بازماندگان قربانیان کشتی مرمره آبی صحت ندارد.
به گزارش تدبیر24  ˈآناتولیˈ به نقل از منابع دیپلماتیک نوشت: ترکیه ادعای برخی رسانه های جمعی مبنی بر توافق این کشور با رژیم صهیونیستی در مورد پذیرش غرامت کمتر برای بازماندگان قربانیان کشتی مرمره آبی در راستای عادی سازی روابط تل آویو و آنکارا را رد کرد.
[آناتولی: ترکیه توافق با رژیم صهیونیستی را رد کرد]

رسانه های ترکیه روز دوشنبه به نقل از منابع خارجی، از توافق ترکیه با رژیم صهیونیستی در باره پذیرش غرامت کمتر برای بازماندگان قربانیان کشتی مرمره آبی در راستای عادی سازی روابط آنکارا و تل آویو خبر داده بودند.

آناتولی روز جاری بدون اشاره به نام این منابع دیپلماتیک افزود: ترکیه گفت وگوهای مقامات تل آویو و آنکارا در ماه جاری را تأیید می کند اما موضوع پذیرش غرامت کمتر برای بازماندگان قربانیان کشتی مرمره آبی صحت ندارد.

پایگاه خبری حریت در این باره نوشت: ترکیه موافقت خود را با دریافت غرامت کمتر برای بازماندگان قربانیان کشتی مرمره آبی برای تسهیل در روند عادی سازی روابط آنکارا و تل آویو اعلام کرد.

در پی حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به کشتی مرمره آبی در سال 2010 که منجر به کشته شدن 9 نفر از اتباع ترکیه شد، دولت ترکیه برای عادی سازی مجدد روابط آنکارا و تل آویو خواستار عذرخواهی رژیم صهیونیستی، پرداخت غرامت به بازماندگان این حادثه و لغو محاصره نوار غزه شد.

در پی عذرخواهی رژیم صهیونیستی از ترکیه در فروردین ماه گذشته تاکنون مسؤولان دو طرف چند بار در آنکارا و تل آویو با یکدیگر دیدار و در خصوص چگونگی پرداخت غرامت به بازماندگان قربانیان کشتی مرمره آبی به گفت وگو پرداخته اند.

این درحالی است که بازماندگان این حادثه اعلام کردند که به تلاش هایشان برای محاکمه نظامیان حمله کننده به این کشتی ادامه خواهند داد.

پایگاه خبری حریت می نویسد: ترکیه اوایل ماه جاری میلادی پیشنهاد از سرگیری مذاکرات را مطرح کردکه با موافقت رژیم صهیونیستی هیأتی از سوی این رژیم به ریاست ˈیوسی کوهنˈ مشاور امنیت ملی این رژیم برای گفت وگو با مقامات ترکیه به استانبول سفر کرد.

به نوشته این پایگاه خبری، با توجه به نزدیک شدن مواضع دو طرف به نظر می رسد که روابط تل آویو و آنکارا بزودی به حالت عادی بازگردد.

پرواز شرکت های هواپیمایی رژیم صهیونیستی به ترکیه که از شش سال پیش لغو شده بود، از هفته گذشته بار دیگر از سر گرفته شد.

منابع خبری ترکیه روز پنجشنبه گذشته اعلام کردند در پی دیدار گیورا رومان رییس سازمان هوانوردی رژیم صهیونیستی با بلال اکشی همتای ترکیه ای وی، مقرر شد که پروازهای شرکت هواپیمایی این رژیم به ترکیه از سرگرفته شود.

منابع خبری ترکیه به زمان و مکان این دیدار اشاره ای نکردند.

به نوشته این منابع خبری، تصمیم به توقف پروازهای هوایی شرکت های هواپیمایی رژیم صهیونیستی به ترکیه در سال 2007 میلادی به علت مسایل امنیتی صورت گرفته بود.

این گزارش می‌افزاید:با رفع مشکلات امنیتی به زودی پروازهای هوایی بین دو طرف از سر گرفته خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها