تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۱۲۱۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
محققان آمریکایی در یک بررسی به تاثیر چهار بیماری زمینه ای چاقی، فشار خون بالا، دیابت و نارسایی قلبی در درمان کووید-۱۹ پرداختند.
تدبیر24»به گفته محققان آمریکایی چهار بیماری زمینه ای چاقی، فشار خون بالا، دیابت و نارسایی قلبی دشوار شدن روند درمان کووید۱۹ را به همراه دارند.

این محققان اطلاعات مربوط به ۹۰۰ هزار بیمار کرونایی را مورد ارزیابی قرار دادند که در دوران ابتلا به کرونا وضعیت سختی را طی کرده‌اند. بر اساس الگوی محاسباتی محققان، دو سوم این افراد پیشینه یکی از این چهار بیماری را داشته‌اند: چاقی، فشار خون بالا، دیابت و یا نارسایی قلبی.

بر اساس آمار ارائه شده، بزرگترین خطر ابتلا به نوع شدید بیماری را افرادی متحمل شده‌اند که اضافه وزن زیاد و یا فشار خون بالا داشته‌اند؛ و اینکه شدت این بیماری با سبک زندگی افراد ارتباط دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از دویچه وله، محققان تاکید دارند که به دلیل تاثیر این بیماریها لازم است برای مهار کروناویروس این عوامل را بیشتر مورد توجه قرار داد.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها