تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۱۲۳۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶

اکنون که به این مهم رسیدید که درآمد چقدر مهم است میخواهم به شما یاد دهم چطور جملات تاکیدی را بگویید تا تاثیر گذار باشد و چه جملات تاکیدی را برای جذب پول بگویید.

ظروف یکبار مصرف گیاهی

امروزه به جای استفاده از لیوانهای یکبار مصرف پلاستیکی از ظروف یکبار مصرف گیاهی آملون استفاده می نمایند این لیوانها چون ازپودر نشاسته ذرتتولید می شوند کاملا با محیط زیست و طبیعت سازگاز هستند و با سرعت فراوانی در درون خاک تجزیه می گردند.

کلمن آب بچگانه

پیشنهاد می ‌شود برای طراحی کلمن آب بچه گانه اکثراً از کلمن پلاستیکی استفاده کنیم تا بتوانید در مدت‌ زمان بیشتری آن را در اختیار داشته باشید هر چند برخی از کلمنهای پلاستیکی به‌ صورت نشکن تولید می‌ شوند اما برخی دیگر نیز از پلاستیکهای غیر انعطاف ‌پذیر تولید می‌ شوند که حتی اگر با آن جنس نیز از دستشان بیفتد بازهم سبب شکستگی می‌ شود.

ایزوگام پاسارگاد

بسیاری از افراد برای حفظ محل محل زندگی خود از رطوبت اقدام به نصب ایزوگام پاسارگاد دلیجان می کنند و و از این طریق خود را از بوب نامطبوع و حشرات مصون می دارند. در گذشته افراد قیر معدنی را با خاک رس ترکیب می کردند و برای عایق رطوبتی و ملات بندی از آن بهره می بردند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها