تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۱۲۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶

اگر شما تصورات پولساز داشته باشید به راحتی می توانید به آن دست پیدا کنید و تنها کافیست تا در زمینه سیم های مفتول فعالیت کنید و در مدت کوتاهی به خواسته های خود برسید.

قفسه فلزی پرنده

یکی از مهم ترین لوازمی که برای ساخت قفسه فلزی پرنده استفاده می شودسیممفتول است، با این اوصاف شما عزیزان می توانید از این محصول در ساخت محصول مذکور استفاده کنید. امروزه نگهداری پرندگان در محیط های خانگی بسیار رواج پیدا کرده اند و همین امر سبب شده است تا تهیه و ساخت قفس پرنده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید با استفاده از سیم مفتول نیز می توان دوچرخه ساخت. این محصول ازفولاد آلیاژیبسیار محکمی ساخته شده است و همین امر سبب شده بتواند وزن افراد را به خوبی تحمل کند. در تعمیرگاه هایی که به باز سازی دوچرخه ها مشغول می باشند از سیم مفتول برای افزایش استحکام بدنه ی این وسیله نقلیه استفاده می شود.

انواع سیم مسی

انواع سیم مسی و مفتولی سیم ها فقط برای انتقال جریان برق نیستند و از آنها برای ساخت و ساز نیز استفاده می شود. سیم مفتول مسی یکی از ابزارهایی مهمی است که در کنار استفاده به عنوان یک سیستم انتقال دهنده جریان برق، می تواند برای کاربرد های مختلف نیز استفاده شود.

سیم های رشته ای انعطاف پذیرتر هستند طراحی آنها باعث می شود کمتر مستعد ساییدگی و پارگی باشند به همین دلیل است که آنها در برنامه هایی که ارتعاشات زیادی وجود دارد مناسب هستند با این حال، آنها برای ساخت موس های کامپیوتری و کابل های برق مناسب هستند.

سیم های مسی رشته ای در مصارف تجاری و خانگی استفاده می شوند، این سیم‌ها در بردهای مدار و کاربردهای الکترونیکی استفاده می‌شوند که به طور پیچیده در جایی که نیاز به خم شدن و پیچش سیم‌ها است ساخته می‌شوند.

سیم و کابل قدس

بسیاری از مردم در هر جای از دنیا گمان می کنند که سیم و کابل قدس با یکدیگر فرقی نداشته و هردو کارایی یکسانی دارند اما کافی است تا به نمایندگیهای مختلف با فروش ویژه و کیفیت ممتاز همراه لیست قیمتمانند قدس و دیگر نمایندگیها سری بزنید تا متوجه شوید این دو باهم متفاوت هستند.

سیم و کابل افشان دارای استحکام بالایی هستند و می توان آنها را در مناطق خشک و یا دارای رطوبت بالا مورد استفاده قرار داد، کابل افشان قادر به تحمل ولتاژ بالا تا 500 ولت می باشد و سیم افشان در پیچش و خمش مقاومت بالایی دارد و به سبب استحکام بالا به آن آسیبی نمی رسد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها