تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۱۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴
رییس هیأت مدیره اتحادیه گل و گیاه کشور گفت: از ابتدای امسال تاکنون 45 میلیون دلار از محل صادارت گل ارز عاید کشور شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 15 درصد رشد یافته است.
به گزارش تدبیر24 غلام حسین ابراهیمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزایش کیفیت تولید گیاهان زینتی توسط بهره بردارن داخلی را از دلایل افزایش صادرات به خارج عنوان کرد.

وی گفت: این میزان ارز برای ارسال یک میلیارد و 200 هزار شاخه گل بریده، باغچه ای، آپارتمانی حاصل شده است.

وی اظهار داشت: گل های تولیدی کشور طی 9 ماه اخیر به کشورهای آسیایه میانه، عراق و افغانستان ارسال شده است.

رییس اتحادیه گل و گیاهان زینتی محلات گفت:سال گذشته 75 میلیون دلار از صادرات انواع گلهای زینتی، فضای سبز و آپارتمانی ارز وارد کشور شد.

ابراهیمی اظهار داشت: گلهای تولیدی از گلزارهای ایران به عراق و کشورهای مشترک المنافع سی آی اس شامل آذربایجان، اوکراین، مولداوی، بلاروس، گرجستان، ارمنستان، تاجیکستان، قرقیزستان، ازبکستان، ترکمنستان، قزاقستان و روسیه صادر می شود.

وی گفت: در چهار هزارو 600 هکتار از اراضی کشور سالانه سه میلیاردو 825 میلیون انواع گل پرورش و تولید می شود.

وی افزود: سالانه دو میلیاردو 400 میلیون شاخه گل بریده، یک میلیارد و 400 میلیون گل گلدانی و فضای باغچه ای و 25 میلیون گلهای آپارتمانی در کشور تولید می شود.

ابراهیمی، قطب های تولید گل در سطح کشور را استان تهران، مرکزی ،مازندران و خوزستان عنوان کرد و تاکید کرد، در استانهای مرکزی به محوریت محلات و خمین و در استان خوزستان به محوریت دزفول تولید و پرورش انواع گل انجام می شود.

وی بیان داشت: 45 هزار نفر به صورت مستقیم و 100 هزار نفر به صورت غیر مستقیم از گلزارهای کشور امرار معاش می کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها