تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۱۲۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۵
جهان به زودی ، در اثناء سال 2014 میلادی، شاهد هرج و مرج شدیدی خواهد شد که در نتیجه آن همه مردم عالم به جز یهودیان ساکن اسرائیل، نابود می شوند.
به گزارش تدبیر24 به نقل از  ادیان نیوز، اخیرا فیلمی در یوتیوب منتشر شده که در آن "نیر بن أرتسی” خاخام بزرگ شهر قدس، در سخنرانی هفتگی خود بیان داشته که به زودی مردم مصر گرفتاری عذاب الهی شده و از گرسنگی و قحطی همدیگر را می خورند تا اینکه به کلی نابود شوند.
 
این خاخام بیان داشت همانگونه که خداوند عذاب را بر فرعونیان مسلط کرد و آنان را گرفتار ملخ و شپش و آن خون معروفی که وصفش در تورات نیز آمده، کرد، به زودی مردم مصر نیز گرفتار "قحطی و گرسنگی” خواهند شد، به گونه ای که حتی پناه بردن آنها به ایالات متحده هم سودی برایشان نداشته و نجاتشان نمی دهند.
 
وی در ادامه افزود که جهان به زودی ، در اثناء سال ۲۰۱۴ میلادی، شاهد هرج و مرج شدیدی خواهد شد که در نتیجه آن همه مردم عالم به جز یهودیان ساکن اسرائیل، نابود می شوند.
 
او اشاره کرد که تمام جهان گرفتار زلزله و سرما و طوفان های سخت می شود و در جای جای عالم، اعتراضات مردمی و ناآرامی های مدنی و رشدنرخ آمار آدمکشی و قتل افزایش می یابد و تمامی این رخدادها، بشارت نابودی عالم را می دهد.
 
وی در پایان از تمامی یهودیان عالم خواست برای نجات جانشان از این نابودی جهانی به سرزمین اسرائیل مهاجرت کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها