تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۱۲۸۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷
در سالهای اخیر تل آویو به شهر رویایی همجنس بازان تبدیل شده است.
تدبیر24: رژیم اشغالگر قدس به مروج همجنس بازی در منطقه تبدیل می شود.به گزارش شبکه تلویزیونی بی بی سی، شهر تل آویو پایتخت اسرائیل فقط چهل مایل با نوار غزه فاصله دارد اما تفاوت فرهنگی این دو منطقه بسیار بسیار زیاد است. در سالهای اخیر تل آویو به شهر رویایی همجنس بازان تبدیل شده است. سوال مطرح این است که چگونه این شهر در قلب خاورمیانه با ویژگی های دینی خاص خودش می تواند چنین وضعی پیدا کند؟ در کشورهای عربی شرایط همجنس بازان بسیار مشکل است و این گروه هم برای تفریحات خود به تل آویو می آیند. تبدیل شدن تل آویو به کانون آمال همجنس بازان تصادفی نیست. شهردار تل آویو مروج اصلی این مسئله است و تلاش می کند این شهر به یکی از بزرگترین مکانهای جذب افراد همجنس باز تبدیل شود. نکته تعجب آور در این میان، گرایش شماری از یهودیان معتقد به چنین تجمع هایی است. درواقع ، نوعی پدیده عجیب به نام همجنس بازان یهودی معتقد در تل آویو شکل گرفته است! این پدیده مصداق تلورانس دینی در اسرائیل است.

ران هولدای شهردار تل آویو تاکید دارد حمایت از همجنس بازان در این شهر نماد دموکراسی و تکثرگرایی و هنر و فرهنگ و روامداری است و نشان می دهد هر اقلیتی می تواند در این شهر زندگی کند. به گفته هولدای ، این نکته مهم نیست که چه مقدار برای حمایت از همجنس بازان در این شهر هزینه می شود بلکه مهم ترویج رویکرد مسئولان اسرائیلی به اقلیتها است.

برای روشن شدن میزان توجه تل آویو به همجنس بازان فقط توجه به این نکته کافی است که در مراسم تجمع سالانه همجنس بازان این شهر، امسال یکصد هزار نفر شرکت داشتند. شماری از افراد دارای چنین گرایشهایی نیز از خارج از اسرائیل در این مراسم شرکت داشتند. شهردار تل آویو برای تبلیغ این مسئله بعد از شهر تل آویو ، همجنس بازان سرشناس اسرائیل را به سراسر جهان می فرستد تا برای تل آویو و حمایت آن از همجنس بازان تبلیغ شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
0
0
اینم خبر بود که کار کردین؟ حمایت از همجنس بازی شد تلرانس دینی؟ واقعا اگر از روی نادانی است خدا عقلی بدهد اگر از روی تعمد است که هدایت فرماید.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها