تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۱۳۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۲:۰۰
معاون وزیر ورزش:
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت دولت تدبیر و امید به نقش جوانان در کشور گفت: قصد داریم تا پایان امسال شورای عالی جوانان را در کشور تشکیل دهیم.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، محمود گلزاری این مطلب را روز شنبه در نشستی با حضور « احمد گودرزی » وزیر ورزش و جوانان، حجت السلام و المسلمین «سید حسن خمینی» و مسوولان موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) بیان کرد.

گلزاری افزود: بر این اساس یکی از اولویت های اصلی و اساسی وزارت ورزش و جوانان، توجه جدی به این حوزه است

وی با بیان این که حوزه معیشتی یکی از موضوعات مهم در بخش ازدواج جوانان است،اظهار داشت: بر این اساس تلاش کرده ایم هماهنگی هایی را به منظور تخصیص وام ازدواج انجام دهیم و در این راستا نیز جلساتی با وزیر اقتصاد و امور دارایی و رییس کل بانک مرکزی برگزار کرده ایم که تا هفته آینده نتایج آن مشخص می شود.

گلزاری در ادامه از تولید 100 برنامه تلویزیونی با محتوای جوانان برای پخش از شبکه های مختلف سیما خبر داد و گفت: قرار است 100 برنامه مربوط به حوزه جوانان با آرم وزارت ورزش و جوانان تولید شود.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان درباره سرنوشت قانون تسهیل ازدواج جوانان، اظهار داشت: برنامه تسهیل ازدواج و خانواده در سال 84 در ستاد ملی ساماندهی امور جوانان سر و سامان گرفته است که 27 عضو تام الاختیار از دستگاه های مختلف دارد.

گلزاری با یادآوری این که این وزارتخانه با 16 دستگاه در این زمینه رایزنی کرده است، گفت: هم اینک مقرر شده است تا ستادی تشکیل شود و پیگیری مصوبات معوقه در آن صورت گیرد.

وی با اشاره به جلسات وزارت ورزش و جوانان با معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری، گفت: با مسوولان این نهاد نیز جلسات هفتگی به منظور تسهیل در امر ازدواج جوانان برگزار کرده ایم.

گلزاری در ادامه از برنامه های محتوایی درباره مشاوره پیش از ازدواج خبر داد و گفت: در این بخش محتوایی نیز تلاش هایی انجام شده و با برگزاری چندین کارگروه علمی اقدامات لازم را در این زمینه انجام می دهیم.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بخش جوانان وزارت ورزش و جوانان یک مجموعه فرابخشی است و باید ظرفیت سایر دستگاه های دولتی و کشوری را نیز در زمینه جوانان فعال کنیم.

گلزاری توضیح داد: از مجموع موضوعات اعلام شده از سوی وزیر ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی تاکنون 6 موضوع را پیگیری کرده ایم که از جمله آنها به هویت، مشارکت جوانان، خانواده، ازدواج، اوقات فراغت، کاهش آسیب های اجتماعی و رفع مشکلات معیشتی می توان اشاره کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه جوانان، افزود: با حدود 15 دستگاه مهم دولتی در سطح وزیران و روسای آنها ارتباط برقرار کرده ایم که از جمله آنها به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری، وزارتخانه های اقتصاد و فرهنگ و ارشاد اسلامی می توان اشاره کرد.

گلزاری ادامه داد: علاوه بر آن با برخی دستگاه ها نیز در سطح معاونان ارتباط هایی برقرار شده است که از جمله آنها به سازمان صدا و سیما، وزارتخانه های آموزش و پرورش و بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی، کمیته امداد، کمیته دگرگونی های اجتماعی یونسکو و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) می توان اشاره کرد.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه میان وزارت ورزش و جوانان با موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)، اظهار داشت: نخستین تفاهم نامه را امروز شنبه با این موسسه به عنوان یک سازمان فعال و مرجع در حوزه جوانان منعقد کردیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها