تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۱۳۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶
روبرت لواندوفسکی مهاجم تیم فوتبال بوروسیا دورتموند آلمان با امضای پیش قراردادی برای پیوستن به بایرن مونیخ در ماه ژوئن موافقت کرد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ساکرنت، این بازیکن 25 ساله لهستانی توافق کرده است که پس از پایان قراردادش با دورتموند در پایان فصل به عنوان یک بازیکن آزاد به مدت 5 سال راهی بایرن مونیخ شود.

وی در فصل جاری تا کنون 16 گل برای دورتموند و تیم ملی کشورش به ثمر رسانده است.

لواندوفسکی در سال 2010 می توانست در ازای مبلغ 4.3 میلیون پوند از تیم لچ پوزنان لهستان به بلکبرن برود، اما دو ماه بعد با دورتموند قرارداد امضا کرد.

او بعد از ماریو گوتزه، دومین بازیکن کلیدی دورتموند در یک سال گذشته است که به بایرن مونیخ می پیوندد.

لواندوفسکی نقش به سزایی در قهرمانی های دورتموند در رقابت های بوندس لیگا در سال های 2011 و 2012 و همچنین جام حذفی آلمان در سال 2012 داشت و با عملکرد درخشان خود موفق شد این تیم را به فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال گذشته برساند. دیداری که در نهایت با قهرمانی بایرن مونیخ به پایان رسید.

شاگردان یوپ هاینکس با وجود این در فصل جاری دچار بحران شده اند به طوریکه هم اکنون در جدول بوندس لیگا در فاصله 12 امتیازی از بایرن مونیخ صدرنشین و در مکان چهارم قرار دارند.

این تیم با اینکه به مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود کرده اما قبل از تعطیلات زمستانی فقط یکی از شش بازی خود را برده است. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها