تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۱۳۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۵
سعود الفیصل وزیر امور خارجه عربستان سعودی به منظور گفت وگو با مقام های پاکستانی درباره پیشبرد روند صلح افغانستان، تحولات منطقه ای و روابط دوجانبه، در سفر رسمی و دو روزه وارد اسلام آباد شد.
به گزارش تدبیر24 رادیو ملی پاکستان دوشنبه شب گزارش داد: سعود الفیصل امشب وارد اسلام آباد شد و طبق برنامه قرار است با ˈنواز شریفˈ نخست وزیر و ˈممنون حسینˈ رییس جمهوری پاکستان دیدار و درباره گسترش روابط دوجانبه و افزایش همکاریها میان اسلام آباد و ریاض در زمینه های مختلف گفت وگو کند.

ˈسرتاج عزیزˈ مشاور ارشد نخست وزیر پاکستان در امور امنیت ملی و خارجی در فرودگاه اسلام آباد از سعود الفیصل استقبال کرد.

براساس این گزارش، وزیر امور خارجه عربستان به اتفاق یک هیات بلندپایه سیاسی و اقتصادی از این کشور با مقامات ارشد سیاسی پاکستان درباره پیشبرد روند صلح در افغانستان، وضعیت این کشور پس از خروج نیروهای خارجی و تحولات منطقه ای گفت وگو خواهند کرد.

رادیو ملی پاکستان افزود: پیش بینی می شود در این سفر مقامات اسلام آباد و ریاض درباره موضوع توقف روند گفت وگوهای طالبان (افغانستان) و آمریکا به منظور کمک به برقراری صلح در افغانستان را نیز مورد بحث و بررسی قرار دهند.

به نقل از رسانه های خبری، انتظار می رود مقام های ارشد پاکستان با سعود الفیصل درباره همکاری های دو جانبه میان دو کشور، از سرگیری روند گفت وگوهای دولت پاکستان با طالبان برای رسیدن به صلح و همچنین خروج نیروهای نظامی خارجی در انتهای سال 2014 از افغانستان گفت وگو کنند.

پیش از این ˈتسلیم اسلمˈ سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان گفته بود که این سفر بخشی از سیاست های کلان پاکستان برای تقویت روابط با کشورهای اسلامی است.

از سوی دیگر منابع خبری پاکستان گزارش دادند که سعود الفیصل وزیر خارجه عربستان سعودی قرار است ضمن گفت وگو درباره روابط دوجانبه، منطقه ای و بین المللی، موضوع پرویز مشرف و محاکمه وی را با مقام های پاکستان مطرح کند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی پاکستان در بیانیه ای این گزارش رسانه های خبری را تکذیب کرد.

مشرف رئیس جمهوری پیشین پاکستان روز جمعه گذشته در راه رفتن به دادگاه به دلیل عارضه قلبی به بیمارستان نظامی راولپندی منتقل شد. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها