تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۱۳۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۳
رییس اداره راه و شهرسازی سردشت گفت: با تلاش به موقع نیروهای امدادی بیش از 50 نفر از اهالی چند روستای مرزی این شهرستان که در راه بازگشت از مراسم عروسی در برف و کولاک گرفتار شده بودند نجات یافتند.
تدبیر24: مهران رسولی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گروهی از روستائیان «مام کاوه» و «دوله تو» از توابع این شهرستان مرزی بودند که عصر چهارشنبه از منطقه آلوتان قصد بازگشت به روستاهای خود را داشتند .

وی گفت: این افراد با 17 دستگاه خودرو قصد داشتند از بیراهه و زودتر به روستاهای خود برسند که در برف و کولاک شدید این منطقه مرزی گرفتار و زمین گیر شدند .

رسولی افزود: نیروهای امدادی راه و شهرسازی پس از آگاهی از وقوع این حادثه فوری با تجهیزات کامل در منطقه حضور یافتند و در راه ماندگان را که شماری از آنان زنان و کودکان بودند به مناطق امن و روستاهای اطراف انتقال دادند .

وی ارتفاع برف را در این منطقه بیش از یک متر اعلام کرد و اظهار داشت: شدت کولاک در این منطقه به حدی بود که میزان دید به کمتر از چند متر کاهش یافته بود .

رسولی گفت: این روستاییان پس از 5/5 ساعت تلاش نیروهای امدادی از مرگ حتمی نجات و به مناطق امن انتقال یافتند .

وی با قدردانی از اهالی روستاهای این منطقه در کمک رسانی به روستاییان گرفتار شدن در کولاک از فرماندار سردشت و بخشدار وزینه نیز که از نخستین ساعات این حادثه در منطقه حضور داشتند تقدیر کرد .

رییس اداره راه و شهرسازی تصریح کرد: در این حادثه به کسی آسیب وارد نشد .

شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با کشور عراق واقع شده است

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها