تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۱۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۴
مدیرعامل مجتمع تراکتورسازی ایران گفت: سوء مدیریت و واگذاری غلط ، عامل اصلی وضعیت بحرانی شرکت ماشین آلات صنعتی است.
به گزارش تدبیر24 ابوالفتح ابراهیمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به اعتصاب اخیر کارگران این شرکت، افزود: شرکت ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی ایران در سال 1385 به طور کامل به شرکت سرمایه گذاری ملت فروخته شد، اما به دلیل اینکه مسوولان این شرکت تعهد و تخصص لازم را نداشتند، شرکت را که یکی از موفق ترین تولید کنندگان مجتمع تراکتورسازی بود، به ورطه نابودی کشاندند.

وی گفت: در زمان حاضر شرکت ماشین آلات صنعتی هیچ ارتباط کاری، ساختاری و اداری با مجتمع تراکتورسازی ایران ندارد و مسوولیت بر عهده همان بخش خصوصی است که هفت سال قبل این شرکت را خریداری کرد.

ابراهیمی با بیان اینکه مسوولان شرکت یاد شده از برند و نام تراکتورسازی ایران سوء استفاده می کنند، افزود: بارها شکایت خود را از طریق سازمان ثبت شرکت ها و سایر مراجع قانونی ارایه کردیم اما ترتیب اثری تاکنون داده نشده است.

وی با تاکید بر اینکه مسوولان شرکت سرمایه گذاری ملت باید جوابگوی 250 نفر از کارگران زحمت کش شرکت ماشین آلات صنعتی باشند، گفت: سوء مدیریت در این شرکت باعث لطمه وارد آمدن به محوری ترین قطب صنعت کشور و آذربایجان شده است که باید مسوولان کشور و استان جلوی این نابسامانی و هجمه شدید به تراکتورسازی ایران را بگیرند.

به گفته ابراهیمی در زمان حاضر شرکت ماشین آلات صنعتی بالغ بر 200 میلیارد ریال به مجتمع تراکتورسازی ایران بدهکار است که به رغم پیگیری های فراوان تاکنون اقدام به پرداخت آن نشده است.

مدیرعامل مجتمع تراکتورسازی ایران از مسوولان قضایی و دادستان عمومی و انقلاب تبریز درخواست کرد به عنوان مدعی العموم وارد پرونده شرکت ماشین آلات صنعتی شده و از تضییع حقوق کارگران جلوگیری کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها