تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۱۴۲۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰
عبدا... کعبی نماینده اسبق خوزستان در مجلس شورای اسلامی
این دولت شأن مردم را بالاتر از دویدن دنبال خودروی رئیس‌جمهور و گرفتن کمک هزینه‌های نقدی می‌داند و این امیدواری وجود دارد که با کمک همه نیروهای استان و با اتکا به این نگاه مثبت، گام‌های بزرگی در جهت . . .

تدبیر24 : سفر آقای روحانی به استان خوزستان در هفته جاری سفری است که با سفرهای استانی پیشین تفاوتی چشمگیر خواهد داشت. مهم‌ترین تفاوت این سفر هم تفاوت نگاه مردم نسبت به این دولت و دولت گذشته است. طبیعی است توقعی که مردم از این دولت دارند، با توقعی که از دولت‌های پیش از این داشته‌اند تفاوت‌های اساسی دارد. عملکرد دولت روحانی نشان داده که در رفتار و گفتار با برنامه عمل می‌کند و وزیران دولت نیز همچون رئیس‌جمهور محترم افرادی خبره، باتجربه و کارشناس هستند و بنا نیست این سفر بدل به یک سفر احساسی شود.

 متاسفانه در سفرهای استانی قبل بنا بر این بود که عده‌ای دنبال خودروی رئیس‌جمهور بدوند و نامه‌های مردم از شهرها و روستاها جمع شود و بدون بررسی در اختیار بهزیستی و کمیته امداد قرار گیرد تا کمک‌های نقدی در اختیار نویسندگان این نامه‌ها قرار گیرد. در سفرهای استانی سابق هر چند در ظاهر رئیس‌جمهوری به تمامی شهرهای استان سفر می‌کرد اما ثمره این سفرها، نشستن و برخاستن هلی‌کوپتر و سخنرانی‌های 10-20 دقیقه‌ای بود بدون آنکه مردم اجازه ابراز نظرات و بیان مشکلات منطقه خود را داشته باشند. سفرهایی که نفعی را که مدنظر برگزارکنندگان آن بود برای مردم منطقه نداشت و آنها بعضا شاهد اتفاقی خاص بعد از آن سفرها نبودند. در برخی از این سفرها حدود 150 سخنرانی و مصاحبه انجام می‌شد که همگی مملو از شعار و برخی دور از دسترس بود و به مردم وعده‌هایی داده می‌شد که عموما عملیاتی نمی‌شد.

 اما ظاهرا در سفر رئیس‌جمهور فعلی قرار است برنامه جدیدی در دستور قرار گیرد و در کنار برنامه‌های سخنرانی در شهرهای بزرگ استان، قرار است جلساتی با نخبگان و فعالان اقتصادی منطقه برگزار شود. اما اولین سفر رئیس‌جمهور به خوزستان دلایل متعددی دارد و به نظر می‌رسد دکتر روحانی قصد دارد در اولین گام از سفرهای استانی، الگوی جدیدی را برای سفرهای استانی تعریف کند چون اولین استان انتخاب شده از مشکلات زیادی رنج می‌برد. در حال حاضر جدا از مشکلاتی مانند بیکاری و تورم که در تمام کشور وجود دارد، مشکل آب مهم‌ترین مشکل مردم خوزستان به شمار می‌آید. آقای دکتر روحانی در زمان تبلیغات ریاست‌جمهوری بر حل مساله آب خرمشهر و آبادان تاکید ویژه‌ای داشتند و شاید این سفر مقدمه‌ای بر پایان مشکلات تمامی‌ناپذیر تامین آب این مناطق باشد. در زمینه‌های دیگری مثل نفت و گاز نیز نیاز به چاره‌اندیشی وجود دارد و از هیات دولت انتظار می‌رود برای سرمایه‌گذاری در این منطقه به دنبال راه‌حل‌های بهتر باشند. در عین حال مسائلی نظیر سفر کاروان‌های راهیان نور و... وجود دارد که مسائلی ملی هستند و نیاز به توجه ویژه دولت دارند.

 به نظر می‌رسد این دولت شأن مردم را بالاتر از دویدن دنبال خودروی رئیس‌جمهور و گرفتن کمک هزینه‌های نقدی می‌داند و این امیدواری وجود دارد که با کمک همه نیروهای استان و با اتکا به این نگاه مثبت، گام‌های بزرگی در جهت توسعه خوزستان برداشته شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
0
0
سفرهای استانی خریدن رای برای رای گیریهای بعدی بود که البته مردم هوشیارانه عمل کردند دنبال ماشین طرف دویدند و ایشان را به اشتباه انداختند پولهای ناچیز را گرفتند و به آن کسانیکه دلشان خواست رای دادند .
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها