تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۱۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۰
یک کارشناس طب اسلامی گفت: سرب موجود در هوای آلوده شهرها منجر به بروز نوعی کم خونی مزمن و مقاوم به درمان، کاهش سطح بهره هوشی و خستگی مزمن می شود.
تدبیر24: حجت الاسلام ˈسیدحسن ضیاییˈ روز سه شنبه در نشست پرسش و پاسخ مربوط به شفای بیماریهای جسمی در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: آلودگی آب و هوا و پایین بودن سطح کیفی تغذیه، یکی از عوامل ایجاد عارضه کم خونی است.

وی افزود: کم خونی وضعیتی است که در آن تعداد یا اندازه گلبول های قرمز و یا مقدار هموگلوبین موجود در خون کاهش می یابد و تبادل اکسیژن و دی اکسیدکربن بین خون و سلول ها دچار اختلال می شود.

وی گفت: از مهم ترین مواد مغذی برای خون سازی می توان به آهن، ویتامین ب 12 و اسیدفولیک اشاره کرد که از بین آنها کم خونی ناشی از فقر آهن از شایع ترین کم خونیهاست.

او افزود: برای جلوگیری از سرفه های خشک مزمن ناشی از آلودگی شدید هوا، خوردن مخلوط شکر تغار به اضافه گل زوفا و عناب توصیه می شود.

وی ادامه داد: خوردن مخلوط عناب تازه یا خشک با عسل طبیعی به صورت روزانه نیز موجب تولید خون سالم و تمیز در بدن می شود.

این کارشناس رسانه در زمینه طب اسلامی گفت: خرمای تازه و خشک ارگانیک که به صورت طبیعی خشک شده باشد و عسل طبیعی، خون ساز، ضد باکتری و ضد قارچ است و خوردن آنها در درمان دردهای کهنه و هر نوع مسمومیت نقش ویژه ای دارد و برای درمان بیماری کم خونی نیز بسیار مفید است.

وی خوردن باقلا آب پز را در صورت نداشتن بیماری کم خونی ژنتیکی برای تولید خون سالم موثر دانست و افزود: اگر فردی به بیماری کم خونی دچار شده و خونش آلوده و کثیف است، خوردن روزانه 14 عدد باقلای آب پز برای درمان این مشکل توصیه می شود.

این مدرس فقه، اصول و طب اسلامی در حوزه علمیه گفت: استفاده از موادغذایی مانند روغن حیوانی، کره محلی، کنجد خام، مغزها و شاهدانه به صورت خام، مویز، تخم مرغ خانگی به ویژه زرده آن که به صورت عسلی آب پز شده باشد، خرما، برگه های زردآلو، شیره خرما و انگور، حلوا ارده، توت و انجیر خشک در درمان بیماری کم خونی بسیار موثر است.

وی اظهار داشت: نکته مهم در درمان کم خونی، فقر آهن است که باید درمان را تا یکی دو ماه پس از رفع کامل علایم و عوارض ادامه داد تا ذخایر مغز استخوان نیز از آهن سیراب شوند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها