تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۱۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۰
مدیرعامل باشگاه هنرمندان ایران گفت: برای نخستین بار مسابقات جهانی فوتبال هنرمندان به میزبانی و ابتکار کشورمان در ایران برگزار می شود.
تدبیر24: حسین یاریار اظهار کرد: پیس بینی شده است برای شرکت در این رقابتها که در نوع خود برای نخستین بار در جهان اجرا می شود از 18 کشور دعوت به عمل آید.

وی گفت: این مسابقات با شعار ورزش، هنر و انسانیت برگزار می شود.

یاریار افزود: هم اکنون در حال برنامه ریزی و رایزنی های لازم برای برگزاری آن هستیم و پیش بینی می شود پس از هماهنگی های لازم این مسابقات سال آینده به میزبانی کشورمان ترتیب یابد.

یاریار همچنین در زمینه برنامه های آینده باشگاه هنرمندان افزود: این باشگاه در بیش از 11 سال از تاسیس آن توانسته است 458 بازی را در سراسر کشور با حضور هنرمندان به نفع امور خیریه برگزار کند که بسیار مورد توجه هنرمندان، ورزشکاران و اقشار مختلف مردم و خیرین قرار گرفته است.

وی گفت: نهم اسفندماه سال جاری دوازدهمین سالگرد تشکیل باشگاه هنرمندان در تالار وحدت تهران با برگزاری برنامه ها و آیین های ویژه ای گرامی داشته می شود که در حاشیه آن نیز از هنرمندان و ورزشکاران برجسته کشور تجلیل به عمل می آید.

یاریار افزود: پنجشنبه هفته جاری نیز در پنجمین همایش سال 92 که در تالار همایش های کتابخانه ملی ایران با حضور هنرمندان و ورزشکاران کشورمان برگزار می شود از تیم فوتبال ساحلی ایران که قهرمان جهان شده و تیم ملی نوجوانان و تعدادی از هنرمندان سرشناس کشورمان در عرصه های مختلف تجلیل خواهد شد.

تیم هنرمندان کشور عصر روز سه شنبه در دیداری خیریه به نفع بیماران ام اس مهاباد برابر تیم فوتسال شهرداری این شهرستان به میدان رفت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها