تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۱۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۰
مدیر سازمان حج و زیارت اصفهان با اشاره به لغو پرواز عربستان سعودی به دلیل مه گرفتگی فرودگاه شهید بهشتی گفت: زائرانی که قرار بود با این پرواز به مدینه منتقل شوند تا سه روز آینده با پرواز فوق العاده به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.
تدبیر24: غلامعلی زاهدی افزود: هواپیمای سعودی حامل زائران استان اصفهان قرار بود ساعت یک بامداد 23 دی در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان فرود بیاید اما به دلیل شرایط نامساعد جوی، وجود مه سنگین و کاهش دید در فرودگاه امام خمینی (ره) تهران به زمین نشست.

وی با تاکید بر اینکه این پرواز قرار بود دو گروه از عمره گزاران اصفهانی را به جده منتقل کند ، تصریح کرد: پرواز عربستان سعودی به منظور انجام به موقع پروازهای بعدی منتظر رسیدن مسافران اصفهان به فرودگاه امام خمینی (ره) تهران نشد و به جده بازگشت.

وی اظهارکرد: مسوولان سازمان مرکزی حج و زیارت کشور در تلاش برای جایگزین کردن پرواز دیگری برای این مسافران هستند.

مدیر سازمان حج و زیارت استان اصفهان افزود: مدت سفر این گروه از زائران کاهش نمی یابد و 10 روز در سرزمین وحی اقامت خواهند داشت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها