تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۱۴۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۰
کریستیانو رونالدو که با دریافت توپ طلای فیفا بهترین بازیکن سال جهان شناخته شد، از سوی فدراسیون بین المللی آمار و تاریخ فوتبال نیز به عنوان گلزن برتر سال 2013 معرفی شده است.
تدبیر24: تارنمای فدراسیون بین المللی آمار و تاریخ فوتبال، در این ارزیابی فقط گل هایی که از اول ژانویه تا 31 دسامبر هر سال ، در مسابقات درجه یک بین المللی ، تورنمنت های فینال المپیک ، رقابتهای باشگاهی قاره ای فیفا، آسیا، آفریقا، اروپا، کونکاکاف(آمریکای شمالی و مرکزی)، کونمبول(آمریکای جنوبی)، و اقیانوسیه به ثمر رسیده باشد، محاسبه می شود.

اگر تعداد گل های دو یا چند بازیکن یکی باشد بازیکنی به عنوان گلزن برتر اعلام می شود که تعداد گل های بیشتری در بازی های ملی درجه یک به ثمر رسانده باشد.

در سال 2013 میلادی 30 بازیکن 10 گل یا بیشتر به ثمر رساندند. 12 بازیکن در اروپا، 9 بازیکن در آمریکای جنوبی، 5 بازیکن در آفریقا، 3 بازیکن در آسیا و یک بازیکن در کونکاکاف در این فهرست قرار دارند.

در این فهرست، از نظر باشگاهی نیز 16 بازیکن در باشگاههای اروپا، 9 بازیکن در آسیا، دو بازیکن در آمریکای جنوبی، دو بازیکن در کونکاکاف و یک بازیکن در آفریقا حضور داشته اند.

عنوان برترین گلزن جهان بعد از دو سال که در اختیار لیونل مسی بود، این بار به رونالدو رسید. او رکورد 25 گل را به ثمر رساند و رکورد مسی را تکرار کرد.

رونالدو 9 گل برای پرتغال و 16 گل برای رئال مادرید به ثمر رسانده است.



فهرست گلزنان برتر سال گذشته عبارت است از:

1 - کریستیانو رونالدو با مجموع 25 گل از پرتغال (9 گل ملی و 16 گل باشگاهی برای رئال مادرید)

2- علی اشفق با 23 گل از مالدیو (14 گل ملی و 9 گل باشگاهی برای نیورادیانت)

3- ایسام جمعه از تونس با 20 گل (4 گل ملی و 16 گل باشگاهی برای کویت اس سی)

4- زلاتان ابراهیموویچ با 18 گل از سوئد( 9 گل ملی و 9 گل باشگاهی برای پاری سن ژرمن)

5- لیونل مسی از آرژانتین با 15 گل(6 گل ملی و 9 گل باشگاهی برای بارسلونا)

6- محمد صالح غالی از مصر مجموع 14 گل (7 گل باشگاهی اف سی بازل و 7 گل ملی)

7- توماس مولر 14 گل از آلمان (6 گل ملی و 8 گل باشگاهی بایرن مونیخ)

8- فرناندو تورس مجموع 14 گل از اسپانیا (5 گل ملی و 9 گل باشگاهی چلسی)

9- بدر احمد المطوع با مجموع 14 گل از کویت ( 5 گل ملی و 9 گل باشگاهی قادسیه).

10- موریکویی با مجموع 14 گل از برزیل (گل ملی ندارد، 14 گل باشگاه گوانگژو اورگراند)

در این فهرست نیمار، بازیکن برزیلی بارسلونا با 13 گل زده در رده دوازدهم، روبرت لواندوفسکی لهستانی از دورتموند با 13 گل در مکان سیزدهم، روبین فن پرسی هلندی از منچستریونایتد با 11 گل در مکان نوزدهم، لوئیس سوارز اروگوئه ای از لیورپول با 11 گل در رده بیستم، ادینسون کاوانی اروگوئه ای از پاری سن ژرمن با 11 گل در مکان بیست و دوم، آرین روبن هلندی از بایرن مونیخ با 11 گل در مکان بیست و چهارم، فرانک ریبری فرانسوی از بایرن مونیخ با 10 گل در مکان بیست و ششم، ماریو ماندزوکیچ کروات از بایرن مونیخ با 10 گل در مکان بیست و هفتم و سرخیو آگوئرو آرژانتینی از منچسترسیتی با 10 گل در رده بیست و هشتم قرار دارند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها