تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۱۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۴
معاون رئیس جمهوری:
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری گفت: در سایه انسجام و وحدت ملی، توسعه و پیشرفت کشور به دست می آید.
تدبیر24:ˈمحمدباقر نوبختˈ جمعه شب در مراسم جشن وحدت در مصلای بزرگ اهل سنت شهر پره سر شهرستان رضوانشهر افزود: برادران تسنن و تشیع اعتقادات و اشتراکات زیادی با هم دارند که با پرداختن به این مهم، هیچگونه اختلافی در جامعه اسلامی بوجود نخواهد آمد.

وی با بیان این مطلب که وحدت و انسجام شما مردم موجب خلق حماسه سیاسی 24 خرداد شد، افزود: امروز اسلام در شرایط ویژه ای قرار دارد که پس از گذر از نسل ها و عصرها، به دست ما رسیده و ما باید از طریق اتحاد، مودت و محبت اسلام را به نسل های بعد از خود بسپاریم.

سخنگوی دولت تدبیر و امید بیان کرد: اسلام ناب محمدی(ص)، فرهنگ و مجموعه ای از آموزه هایی است که برای سعادت بشر آمده و در همین راستا خداوند انسان ها را آفرید و برای آن مسیر سعادتی ترسیم کرد که این مسیر مجموعه ایی از آموزه‎های بزرگ دین مبین اسلام در قرآن برای بشریت است.

نوبخت با اشاره آیات قرآن مبنی بر الگوپذیری از پیامبر(ص) افزود: در قرآن آمده که اگر خواهان رشد، اعتلاء و ترقی هستیم؛ بهترین اسوه و الگو پیامبر است و باید در این مسیر قرار بگیریم.

معاون رئیس جمهوری تصریح کرد: امروز نه تنها برای اعتلای اسلام نیاز به وحدت بین شیعه و سنی داریم، بلکه نیازمند تحکیم مودت و وحدت بین همه هموطنان حتی زرتشتیان و پیروان سایر ادیان نیز هستیم.

وی گفت: تفاوت بین شیعه و اهل سنت نباید بعنوان یک بحث اختلافی تلقی شود و تفاوت گذاشتن بین این دو گروه، کار اشتباهی است و اگر اینگونه باور کنیم به بیراهه رفتیم.

نوبخت بیان کرد: امروز که ما در چارچوب مرزهای شناخته شده ایران اسلامی و در کنار هم قرار گرفته ایم، برای دفاع از منافع کشور، اعتلاء و سربلندی ایران و ملت و رشد و توسعه راهی جز وحدت نداریم.

سخنگوی دولت یازدهم تاکید کرد: هر عاملی که موجب تبعیض و تضعیف روحیه در کشور شود، تبعیض به حق همه ملت ایران است.

وی اظهار کرد: بنده از طرف دولت تدبیر و امید دست به سوی برادران اصلاح طلب و اصولگرا برای پیشرفت و توسعه کشور دراز می کنم.

نوبخت افزود: اکنون که دنیا در مقابل ما ایستاده، نیاز به اتحاد و وحدت بین مذاهب مختلف باید وجود داشته باشد.

وی با بیان این مطلب که هر کس که به اسلام واقعی پایبند است نباید جایی برای اختلاف باقی گذارد، گفت: ما در این دولت دست به سوی برادران زرتشتی و یهودی که همسو با برادران شیعه و سنی هستند بلند می کنیم تا در کنار هم با وحدت و همدلی برای پیشبرد ایران اسلامی به مردم خدمت کنیم.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری با بیان اینکه دولت تدبیر و امید برخواسته از آراء مردم است، ادامه داد: از اینرو بین مردم نباید هیچگونه تبعیض و تفاوتی باشد و انتظار ما از نماینده عالی دولت و مدیران استانی این است که برای خدمت به مردم تلاش کنند و برای هیچ گروهی تبعیص قائل نشوند بلکه مدیران استان مشکلات را شناسایی و پیگیر رفع آن باشند.

نوبخت با اشاره به اینکه برادران اهل تسنن سالیان سال در کنار برادران شیعه در این استان زندگی کردند، بیان کرد: این برادران برای حفاظت از اسلام و انقلاب شهدایی را تقدیم نظام کردند و بر ما وظیفه است به صورت عملی، گام های موثری برای رفع مشکلات آنان برداریم.

نوبخت تصریح کرد: گیلان پشت سرسبزی های خود مشکلات عدیده ای دارد که باید با تلاش و همت مسوولان رفع شود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز دغدغه دارند که مشکلات مردم حل شود ، تاکید کرد: مسوولان در سایه مودت و محبت به مردم صادقانه خدمت کنند.

نوبخت در ادامه با اشاره به مشکلات شهر پره سر بیان کرد: با توجه به وجود مشکلات شهری در این منطقه، اعتبار ویژه ای در اختیار شهرداری پره سر مبنی بر بهسازی و آسفالت خیابان ها و معابر این شهر قرار خواهد گرفت.

پیش از سخنان معاون رئیس جمهوری؛ حجت الاسلام سید منصور شرفی امام جمعه اهل سنت پره سر در سخنانی خواستار توجه مسوولان استانی برای رفع تبعیض و رفع مشکلات بیکاری در این منطقه شد.

پره سر از توابع شهرستان رضوانشهر است. رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 75 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد و حدود نیمی از جمعیت این شهرستان را برادران و خواهران اهل سنت شافعی مذهب تشکیل می دهند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها