تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۱۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۰
جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) همزمان با هفته وحدت در مانیل پایتخت فیلیپین برگزر شد.
تدبیر24: در این آیین که شب گذشته در سالن همایش های دانشگاه مرکزی مانیل برگزار شد ، حجت اﻻﺳﻼم و اﻟﻤﺴﻠﻤﯿﻦ محمدعلی ﻧﻈﺎم زاده ﻧﻤﺎﯾﻨﺪه ﻣﻘﺎم ﻣﻌﻈﻢ رﻫﺒﺮی در اﻣﻮر داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن منطقه آﺳﯿﺎ و اﻗﯿﺎﻧﻮﺳﯿﻪ و دانشجویان ایرانی و مسلمانان فیلیپین حضور داشتند.

جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با همت هیات ثارالله دانشجویان ایرانی این دانشگاه فیلیپین برگزار شد.

ﻧﻤﺎﯾﻨﺪه ﻣﻘﺎم ﻣﻌﻈﻢ رﻫﺒﺮی در اﻣﻮر داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن آﺳﯿﺎ و اﻗﯿﺎﻧﻮﺳﯿﻪ

در این آیین از دانشجویان خواست برای شناخت بیشتر دین مبین اسلام و حفظ دین داری و اخلاق اسلامی در کنار تحصیل علم تلاش کنند.

وی دین مبین اسلام را دین علم، فراگیری، منطق و خردمندی دانست و پیشرفت در زندگی را از ثمرات پیروی از آموزه های اسلامی عنوان کرد و گفت وعده الهی مبنی بر آینده بهتر برای افرادی که در این راستا تلاش می کنند تحقق می یابد.

ﻧﻈﺎم زاده ضمن ابراز رضایت از وجود تشکل های دانشجویی ایرانی در فیلیپین، بر لزوم اتحاد و همدلی این تشکل ها با دیگر نهادها تاکید کرد و خواستار ادامه تعامل و هم افزایی در فضای آرام به منظور انجام فعالیت های علمی – فرهنگی گسترده تر در آینده شد.

در این مراسم همچنین جوایز دانشجویان شرکت کننده در مسابقات قرآنی و فرهنگی - ورزشی که به همت هیات ثارالله فیلیپین برگزار شد، اهدا گردید.

دانشجویان ایرانی در پایان این مراسم مشکلات خود را با حضور ﻧﻤﺎﯾﻨﺪه ﻣﻘﺎم ﻣﻌﻈﻢ رﻫﺒﺮی در اﻣﻮر داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن منطقه آﺳﯿﺎ و اﻗﯿﺎﻧﻮﺳﯿﻪ مطرح و خواستار تغییر نگاه مسوولین علمی کشور نسبت به دانشجویان مشغول به تحصیل در خارج شدند.

این دانشجویان تغییر نرخ ارز، هزینه های سنگین تحصیل و تغییر سطح علمی دانشگاه های فیلیپین را از مشکلات خود دانستند و خواستار تصویب قوانین یکسان و تسهیل در جذب فارغ التحصیلان در داخل کشور شدند.

براساس آماری که وزیر تجارت و صنعت فیلپین سال گذشته ارایه کرده است بیش از سه هزار دانشجوی ایرانی در دانشگاه های فیلیپین مشغول تحصیل هستند و ایران پس از کره جنوبی، چین و تایوان رتبه چهارم را از نظر تعداد دانشجویان در این کشور جنوب شرق آسیا به خود اختصاص داده است.

اغلب دانشجویان ایرانی در فیلیپین در رشته های فنی و مهندسی، دندانپزشکی و پزشکی مشغول تحصیل هستند.

آمار سال گذشته مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نشان می دهد بیشترین دانشجویان ایرانی در گروه علوم پزشکی در فیلیپین و در رشته دندانپزشکی تحصیل می کنند و پس از آن دانشجویان ایرانی در این رشته تحصیلی در کشورهای هندوستان و مجارستان مشغول علم آموزی هستند.

فیلیپین در غرب اقیانوس آرام و بین دریای جنوبی چین و دریای فیلیپین و در شرق کشور ویتنام قرار گرفته است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها