تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۱۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۵
صدها نفر از اقشار مختلف مردم انگلیس از جمله مسلمانان این کشور روز شنبه با برگزاری تجمعی در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در غرب لندن، جنایات این رژیم را محکوم کردند.
تدبیر24: این تجمع عصر دیروز و به مناسبت 18 ژانویه (28 دی)، پنجمین سالگرد پایان جنگ 22 روزه غزه، برگزار شد و شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی خواستار توقف جنایات رژیم صهیونیستی و پایان محاصره ظالمانه غزه شدند.

حامیان آرمان های مردم فلسطین در انگلیس شعار می دادند؛ اسراییل رژیمی تروریست و نژادپرست است، عدالت برای فلسطین، زنده باد غزه، زنده باد فلسطین، ما همه فلسطینی هستیم، فلسطین آزاد خواهد شد و ...

آنان همچنین پرچم های فلسطین و پلاکاردهای متعدد ضداسراییلی در دست داشتند که بر روی برخی از آنها نوشته شده بود؛ به آپارتاید اسراییلی پایان دهید، یهودی کردن بیت المقدس را متوقف کنید، کالاهای اسراییلی را تحریم کنید، محاصره مردم غزه را پایان دهید، فلسطین را آزاد کنید و ...

ˈاندی اسلاترˈ از نمایندگان شهر لندن در پارلمان انگلیس از جمله حاضران در این تجمع بود که طی سخنانی ضمن محکوم کردن محاصره غزه، گفت: مردم غزه شش سال است که تحت شدیدترین محاصره قرار دارند و هر روز تعدادی از آنان به دلیل این محاصره و کمبود دارو و امکانات جان خود را از دست می دهند.

وی افزود: من پس از جنگ 22 روزه، از غزه بازدید کردم و از نزدیک دیدم که وضعیت مردم بسیار وخیم است. ادامه محاصره غزه نقض حقوق بشر و اقدامی ظالمانه است که باید هرچه زودتر پایان یابد.

ˈهیو لنینگˈ رییس سازمان غیردولتی ˈهمبستگی با مردم فلسطینˈ نیز در سخنان خود با قدردانی از حضور اقشار مختلف مردم و فعالان مدنی انگلیس در ویژه برنامه های سالگرد جنگ غزه، گفت: ما امروز در اینجا جمع شده ایم تا ضمن محکوم کردن اسراییل، یاد قربانیان جنگ غزه را گرامی بداریم.

وی با انتقاد شدید از بی تفاوتی جامعه بین المللی در قبال ادامه محاصره غزه، اظهارداشت: محاصره غزه اقدامی ناعادلانه است و کشورهای اروپایی باید برای لغو این محاصره به اسراییل فشار بیاورند.

وی افزود: همه مردم غزه از این محاصره و همچنین حملات نظامیان اسراییلی آسیب دیده اند... امروز تقریبا همه خانواده های ساکن غزه یا یکی از عزیزان شان را در حملات اسراییل و بر اثر محاصره اقتصادی از دست داده اند و یا حداقل یکی از بستگان شان در زندان رژیم اسراییل است.

ˈمحمد سرسکˈ فوتبالیست فلسطینی که مدتی نیز در زندان های رژیم صهیونیستی محبوس بوده است، از دیگر سخنرانان این تجمع بود که گفت: مردم فلسطین و غزه به مبارزات خود تا آزادی سرزمین شان ادامه خواهند داد.

وی افزود: حمایت های مردمی از آرمان های فلسطین از جمله در کشور انگلیس، باعث دلگرمی مردم در سرزمین های اشغالی و غزه می شود و آنان را در مقاومت علیه اشغال و سرکوب استوارتر می کند.

وی اظهارداشت: حدود یک میلیون و 800 هزار نفر از مردم فلسطین در غزه تحت محاصره هستند و در واقع این منطقه به یک زندان بزرگ تبدیل شده است.

ˈکمال حواشˈ از سازمان همبستگی با فلسطین و ˈمحمد کوزبارˈ از سازمان موسوم به ˈابتکار مسلمانان بریتانیاˈ از دیگر سخنرانان این تجمع بودند که ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، خواستار پایان محاصره غزه شدند.

علاوه بر سازمان ˈهمبستگی با فلسطینˈ، چند تشکل دیگر از جمله مجمع فلسطینی های انگلیس، دوستان الاقصی، ابتکار مسلمانان بریتانیا، دوستان فلسطین در حزب لیبرال دموکرات، سازمان مبارزه برای خلع سلاح هسته ای، ائتلاف ضدجنگ انگلیس، یهودیان حامی فلسطین و چند اتحادیه صنفی و کارگری این کشور از برگزاری تجمع اعتراضی در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی حمایت کرده بودند.

ˈسارا کولبورنˈ مدیر سازمان ˈهمبستگی با فلسطینˈ و از سازمان دهندگان این تجمع به خبرنگار ایرنا گفت: ما به کارزار مدنی خود در حمایت از مردم فلسطین بویژه مردم تحت محاصره غزه ادامه خواهیم داد... برگزاری چنین تجمعاتی باعث زنده ماندن آرمان های مردم فلسطین و آگاهی افکار عمومی از مصایب آنان می شود.

وی افزود: فعالان مدنی در کشورهای غربی باید فعالیت های خود را در زمینه تحریم کالاهای اسراییلی افزایش دهند و به دولتمردان خود فشار بیاورند که دست از حمایت از اسراییل بردارند.

به مناسبت پنجمین سالگرد جنگ 22 روزه غزه، همچنین روز گذشته توماری با حدود چهار هزار امضاء در مورد وضعیت وخیم مردم غزه، تسلیم دفتر دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس شد.

در این تومار وضعیت مردم تحت محاصره غزه فاجعه بار توصیف شده و از نخست وزیر انگلیس خواسته شده است که برای لغو فوری و دائمی محاصره غزه تلاش کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها