تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۱۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۵
متاسفانه روش انتقاد از مسئولین هنوز به شیوه های منسوخ انجام می گیرد

تدبیر24 : در ماههای آغازین دولت یازدهم شاهد بودیم که برخی از رسانه ها از همین ابتدا بنای نقد دولت روحانی را دارند و بخش عمده این انتقادات معطوف به وزارت خارجه وزارت علوم و وزارت ارشاد بود هرچند وزارت نفت نیز از این انتقادات گزنده در امان نماند.

متاسفانه جریانی که سعی دارد بدون رعایت اصول نقد دولت را مورد انتقاد خود قرار دهد از بنیاد شهید نیز چشم نپوشید و این رفتار رسانه ای در حالی است که رییس جدید بنیاد شهید کمتر از سه ماه بود که سکان اداره این بنیاد را به عهده گرفته بود.این فرایند همچنان ادامه دارد و این سازمان که متولی رسیدگی به امور ایثارگران و خانواده شهدا است از گزند نقد غیر اصولی در امان نماند.

متاسفانه روش انتقاد از مسئولین هنوز به شیوه های منسوخ انجام می گیرد و اصول اخلاقی و نگاه عالمانه در نقد توسط بسیاری از رسانه ها نادیده گرفته می شود.

ناگفته پیدا است که برخی از رسانه های مدعی ترویج فرهنگ ایثار استمرار حضورشان در فضای اجتماعی در ناراضی نگاه داشتن جامعه ایثارگری است چه اینکه هر عقل سلیمی این را قبول دارد که باید به متولی جدید یک سازمان فرصت داد تا ابتدا برنامه های خود را تدوین وارائه کند و پس از آن در یک بازه زمانی منطقی به نقد اصولی پرداخت نه آنکه هنوز دانه های گندم بر زمین نپاشیده توقع داشته باشیم که دهقان بافه های  طلایی گندم را تحویل دهد حال اینکه  برخی توقع نان از آن دارند.


اخیرا نیز یک سایت خبری جدیدالتاسیس در اقدامی تنگ نظرانه پایگاههای اینترنتی این بنیاد را هدف انتقاد قرار داده و در گزارشی با اشاره به رنکینگ این سایتهای ترویجی نوشته است که بنیاد شهید پول بیت المال را هدف فعالیتهای بی اثر می کند. اولا باید گفت که اگر معیار این سایت رنکینگ الکسا است که بسیاری از وبسایتها وپایگاههای خبری سازمانها و وزارتخانه وضعیت مطلوبی ندارند و ثانبا قطعا مدیریت این سایت خبری مطلع است که می توان با خرید بازدید غیرواقعی و یا پرداخت هزینه به گوگل رنکینگ سایت را ارتقا داد.

بنیاد شهید و امور ایثارگران که به گفته مدیران ارشد آن یک نهاد فرهنگی است در راستای فعالیتهای ترویجی اقدام به ایجاد سایتهای محتوایی کرده است. 

به گزارش گفتگونیوز با پیگیری موضوع و کسب اطلاع از وضعیت بروزرسانی این سایتها به نقل از مدیریت این سایتها باید گفت که در طول ماههای پایانی دولت دهم این سایتها به دلیل عدم تخصیص اعتبار لازم به حالت نیمه تعطیل در امده بود و به طور طبیعی این وضعیت افت رنکینگ را سبب خواهد شد.

حال با روی کار آمدن دولت یازدهم و تصدی مسئولیت خطیر بنیاد شهید و امور ایثارگران و اعتقاد ریاست سازمان به رویکرد فرهنگی و پژوهش محور باید انتظار وضعیت بهتر ی را داشت.

منطقی نیست که در شرایط فعلی و در این بازه زمانی کوتاه فضا را به سمت انتقادهای غیر سازنده سوق دهیم و توصیه ما به عنوان همکار رسانه ای این است باید منطقی عمل کرد.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها