تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۱۵۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۰
منابع خبری پاکستان اعلام کردند که ˈˈعدنان رشیدˈ سرکرده ارشد گروه تروریستی ˈتحریک طالبانˈ در حملات امروز جنگنده های ارتش پاکستان به مخفیگاه های این گروه در منطقه قبیله ای وزیرستان شمالی کشته شد.
تدبیر24: رسانه های پاکستانی به نقل از منابع امنیتی این کشور افزودند: عدنان رشید بهمراه پنج تن دیگر از همراهانش در حملات جنگنده های نیروی هوایی ارتش پاکستان در بخش های مختلف منطقه قبیله ای وزیرستان شمالی کشته شد.

براساس این گزارش؛ منابع رسمی پاکستان هلاکت عدنان رشید را تایید کرده با این حال منابع نزدیک به گروه تحریک طالبان این خبر را تکذیب کردند.

در حمله اخیر جنگنده های نیروی هوایی ارتش پاکستان به مخفیگاه های گروه طالبان در وزیرستان شمالی در شمال غربی این کشور، 40 تروریست از جمله شورشیان طالبان پنجابی به هلاکت رسیدند.

بر اساس این گزارش، 11 اردیبهشت 1391 (15 آوریل سال 2012) 150 تن از شبه نظامیان تحریک طالبان پاکستان موسوم به تی تی پی با حمله غافلگیرانه به زندان مرکزی ˈبنوˈ از شهرهای ایالت خیبرپختونخوا منجر به متواری شدن 384 نفر از زندانیان سابقه دار، تروریست های خطرناک از جمله ˈعدنان رشیدˈ از سرکرده های ارشد طالبان و متهم اول در حمله تروریستی سال 1384 شمسی (2006 میلادی) به ژنرال ˈپرویز مشرفˈ رییس جمهوری وقت پاکستان از این بازداشتگاه شدند.

مقامات پاکستانی همچنین عدنان رشید را طراح اصلی حمله تروریستی سال گذشته طالبان به زندان مرکزی ˈدیره اسماعیل خانˈ از شهرهای ایالت خیبرپختونخوای این کشور که در پی آن 170 زندانی خطرناک از جمله تروریست ها متواری شده بودند، اعلام کردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها