تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۱۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰
نخست وزیر روسیه:
نخست وزیر روسیه لغو دعوتنامه سازمان ملل متحد برای حضور ایران در کنفرانس ژنو 2 را غیرقابل قبول دانست.
به گزارش تدبیر24 به نقل ازشبکه خبری ˈروسیا الیومˈ، دیمتری مدودف در گفت وگو با تلویزیون ˈسی ان انˈ گفت: به نظر من پس گرفتن دعوت حضور ایران در این کنفرانس امری کاملا غیرقابل قبول است.

وی افزود: آیا کسی معتقد است که بحران سوریه را می توان بدون در نظر گرفتن ایران به طور جدی بررسی کرد.

نخست وزیر روسیه ادامه داد: وقتی جامعه جهانی یا سازمان ملل متحد ابتدا دعوت می کند و سپس دعوت خود را پس می گیرد، این اقدام چه معنایی می تواند داشته باشد.

پیش تر نیز سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در یک کنفرانس خبری اعلام کرده بود که پس گرفتن دعوت حضور ایران در کنفرانس ژنو 2، یک خطاست ولی فاجعه نیست.

کنفرانس موسوم به ˈژنو2ˈ برای یافتن راه حلی برای بحران سوریه و ایجاد صلح در این کشور، قرار است امروز (چهارشنبه) با حضور نزدیک به 40 کشور جهان و 4 نهاد بزرگ بین المللی و منطقه ای در شهر مونترو سوئیس آغاز به کار کند.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها