تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۱۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۰
میکولا آزاروفˈ نخست وزیر اوکراین در مورد امکان توسل نیروهای امنیتی این کشور به زور برای متفرق کردن معترضان هشدار داد.
تدبیر24: وی گفت: اگر ˈاخلال گرانˈ از اقدامات خود دست نکشند، مقامات ممکن است به موجب قوانین جدیدی که اعتراضات گسترده در اوکراین را ممنوع می کند، اقدام کنند.

آزاروف در عین حال ابراز امیدواری کرد که نیازی به استفاده از زور برای متفرق کردن معترضان نباشد.

این سخنان در حالی منتشر شد که گزارش ها از تلاش مقامات برای باز پس گیری کنترل مکان وقوع درگیری های شدیدی بین معترضان و نیروهای امنیتی خبر می دهد.

بر اساس این گزارش، درگیری ها تا ساعات اولیه صبح روز سه شنبه در پایتخت اوکراین ادامه داشت و در جریان آن معترضان به طرف نیروهای امنیتی کوکتل مولوتف و سنگ پرتاب کردند و این نیروها نیز با پرتاب نارنجک های بیهوش کننده و شلیک گلوله های پلاستیکی و گاز اشک آور به آنها پاسخ دادند.

مجموعه قوانین جدیدی که تقریبا همه نوع اعتراضات را در اوکراین ممنوع می کند و خشم معترضان را برانگیخته است، رسما در روزنامه پارلمان این کشور به چاپ رسیده است.

این مجموعه قوانین، امکان محکومیت افرادی که اماکن عمومی را محاصره می کنند، به دوره های مختلف زندان تا 5 سال را فراهم می کند و همچنین شرایط بازداشت معترضان ملبس به ماسک یا کلاه را به وجود می آورد.

ˈسرگئی لاوروفˈ وزیر امور خارجه روسیه هشدار داد که اوضاع در اواکراین در حال از کنترل خارج شدن است.

ناآرامی ها از دو ماه پیش نسبت به تصمیم ˈویکتور یانوکوویچˈ رییس جمهوری اوکراین برای امضا نکردن توافق تجاری با اتحادیه اروپا ادامه دارد.

به گفته لاوروف، این واقعیت که درخواست رهبران مخالف اواکراین از معترضان برای پرهیز از خشونت، منجر به کاهش تنش در پایتخت این کشور نشده است، از وخامت اوضاع حکایت دارد.

وی همچنین حمایت اتحادیه اروپا از جنبش اعتراضی علیه رییس جمهوری اوکراین را محکوم کرد.

درگیری های روزهای یکشنبه و دوشنبه که در پی دو ماه اعتراضات به وقوع پیوست، منطقه ای در مرکز شهر کی یف پایتخت اوکراین را به کانون درگیری بدل کرد.

در همین حال، گروه مخالف اوکراین به رهبری سه سیاستمدار این کشور اعلام کرد که برای مذاکراه آماده است. این گروه در عین حال تاکید کرد که خواستار مذاکره تنها با شخص رئیس جمهوری و نه مشاوران او است. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها