تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۱۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶

تهيه كننده مجموعه شام ايراني از مشخص شدن مهمانان سري جديد اين برنامه خبر داد.

 محمد حسين شايسته تهيه كننده مجموعه «شام ايراني» در گفتگو با خبرنگار سينماخبر در خصوص سري جديد اين برنامه گفت : تصويربرداري سري جديد «شام ايراني» هفته ي آينده پس از تعطيلات عيد فطر آغاز مي شود.

وي در خصوص شركت كنندگان اين سري از برنامه تصريح كرد : در سري جديد اين مجموعه «اكبر عبدي» ، «فيروز كريمي» ، «رضا داوود نژاد» و «بيژن بنفشه خواه» شركت دارند.

لازم به ذکر است مجموعه شام ايراني طي 4 هفته در قالب 4 دي وي دي در شبكه نمايش خانگي به تهيه كنندگي محمدحسين شايسته عرضه مي گردد.

گفتني است پيش از اين تهيه كنندگي 4 سري از مجموعه شام ايراني بر عهده بيژن بيرنگ بود كه در آخر با حواشي زيادي از جمله خداحافظي لادن طباطبايي از سينما همراه بود كه پس از آن تهيه كنندگي سري چهارم يا همان «شام ايراني 2» را محمد شايسته بر عهده گرفت كه توانست با تصميم خوب در انتخاب شركت كنندگان توجه مخاطبان را به اين برنامه جلب كند.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها