تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۱۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۶
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از روان سازی ترافیک محدوده فرودگاه مهرآباد خبر داد و گفت: مشکلات ترافیکی خودروهای مشایعت کننده و تاکسی ها در مسیرهای منتهی به فرودگاه افزایش یافته است که باید برای رفع این معضل تدابیر مناسب تدوین شود.
تدبیر24: علیرضا جهانگیریان ظهر روز یکشنبه به همراه رئیس پلیس فرودگاه مهرآباد و مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور به منظور بررسی وضعیت ترافیک خودروها در محدوده فرودگاهی از ترمینال های این فرودگاه بازدید کرد و از نزدیک با کمبودها و نارسایی های موجود آشنا شد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد که در راستای کاهش بار ترافیکی محدوده فرودگاه مهرآباد باید برنامه ریزی و اقدامات مناسبی به ویژه برای ایام اوج پروازها صورت گیرد.

وی تصریح کرد که با همکاری نهادهای ذیربط موضوع روانسازی ورودی فرودگاه، کاهش و یا رفع ایستایی خودروها در محدوده مذکور از جمله احداث مسیر ویژه تردد تاکسی ها، طرح بهسازی پارکینگ ها و مسیرهای دسترسی به فرودگاه، برنامه های توسعه و بهسازی پیاده روها و معابر و همچنین جداسازی خطوط ورودی و خروجی مسافران و استقبال کنندگان با جدیت دنبال شود.

جهانگیریان ادامه داد: از آنجا که پرواز حجاج همچنان از فرودگاه مهرآباد انجام می شود مشکلات ترافیکی منطقه ناشی از ترافیک شدید خودروهای مشایعت کنندگان و تاکسی ها در مسیرهای منتهی به فرودگاه مهرآباد است؛ برهمین اساس لزوم اتخاذ تدابیری جهت انتقال پروازهای حج عمره و تمتع به فرودگاه امام (ره) ضروری است.

وی افزود: بزودی جلسه ای با حضور دست اندرکاران از جمله سازمان حج و زیارت و شرکت فرودگاه های کشور به منظور بررسی روند این امر برگزار خواهد شد تا ضمن مطالعه میزان پیشرفت و ایجاد زیرساخت ها، جدول زمانی انتقال پروازهای حج تهیه شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها