تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۱۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۰
پدر ستاره آرژانتینی بارسلونا می گوید در حال حاضر پسرش قصد جدایی از بارسلونا را ندارد.
تدبیر24: در حالیکه در روزهای گذشته شایعه پیشنهاد 250 میلیون یورویی پاری سن ژرمن برای خرید لیونل مسی به گوش می رسید، پدر این ستاره آرژانتینی تاکید می کند که پسرش تحت هیچ شرایطی بارسلونا را ترک نخواهد کرد: «در این مورد چیزهایی شنیدم اما نمی دانم این شایعات از کجا آمده است. تاکنون از جدایی حرفی به میان نیامده. لیونل بازیکن بارسلوناست و سال های زیادی با این تیم قرارداد دارد.»

او البته پیشنهاد نجومی این باشگاه فرانسوی را یک افتخار می داند و می گوید: «این یک افتخار است که باشگاه پاری سن ژرمن به مسی فکر می کند اما بازهم تکرار می کنم که ما در شرایط فعلی به این پیشنهاد فکر نمی کنیم. واقعیت این است که پسرم با بارسا قرارداد دارد اما نمی دانم چرا مردم از جدایی او صحبت می کنند.»

با این حال خورگه مسی در پایان صحبت هایش درها را برای خروج پسرش از بارسلونا باز می گذارد: «می خواهید بدانید مسی فصل آینده در بارسلونا بازی خواهد کرد؟ او در حال حاضر قرارداد دارد اما همانطور که می دانید در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. تنها خدا می داند فردا چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

بدون شک نقش لیونل مسی در موفقیت ها سال های اخیر بارسلونا انکار ناپذیر است و در صورت توافق کاتالان ها با جدایی این نابغه آرژانتینی یک رکورد خیره کننده در بازار نقل و انتقالات فوتبال به ثبت خواهد رسید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها