تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۱۵۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۳
رئیس پلیس فتای استان قزوین گفت: رفتن به سفرهای خارجی با امکانات ویژه و قیمت بسیار پایین تنها می‌تواند ترفند کلاهبرداران حرفه‌ای باشد.
تدبیر24: مهدی مختاری نسب اظهارکرد: کار‌شناسان فتا با رصد فضای مجازی دریافتند که عده‌ای سود جو با راه‌اندازی صفحات و سایت‌های جعلی به تبلیغ تورهای ارزان قیمت داخلی و خارجی می‌پردازند.

وی ادامه‌داد: در بررسی این کار‌شناسان مشخص شد این افراد با قراردادن عکس‌های جعلی از تور‌ها و محل‌های اقامت مسافران شهروندان را به بهره‌مندی از خدمات بنگاه آنان ترغیب می‌کنند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان قزوین افزود: طبق بررسی‌ها برای متقاضیان سفر پس از واریز وجه نقد به حساب این افراد، هیچ‌گونه امکان ارتباط با صاحبان حساب وجود نداشته و شهروندان پس از مدت کوتاهی متوجه کلاهبرداری می‌شوند.

مختاری‌نسب با اشاره به در پیش بودن سال نو و ایام نوروزی تاکید کرد: شهروندان هوشیار باشند و فراموش نکنند که رفتن به سفرهای خارجی با امکانات ویژه و قیمت بسیار پایین منطقی به نظر نمی‌رسد و تنها می‌تواند ترفند کلاهبرداران باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها