تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۱۶۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۵
نشریه مرکز گفت وگوی تمدن های دانشگاه مالایا (کاتا) سخنرانی ها و مقالات کنفرانس مولانا را به صورت یک مجموعه به زبان مالایی منتشر کرد.
تدبیر24: کنفرانس ˈ مولانا گذشته و حال، غرب و شرق ˈ چندی پیش به مناسبت هشتصد و چهارمین سالگرد تولد مولانا جلال الدین رومی برگزار شد و نشریه مرکز گفت وگوی تمدن های دانشگاه مالایا در مالزی اکنون در 108 صفحه اقدام به انتشار مجموعه سخنرانی ها و مقالات این کنفرانس کرد.

ˈ استعاره رقص و موسیقی مولاناˈ اثر دکتر امیر حسین ذکرگو، ˈ رومی و پیشرفت انسان و اجتماعˈ اثر دکتر احمد مراد مریکان، ˈ جلال الدین رومی و نعیم فراشری شاعر ملی آلبانی ˈ اثر دکتر علی کبر ضیائی و ˈ انسان شناسی معنوی ˈ اثر دکتر بهارالدین احمد در این نشریه چاپ شده است.

ˈ آنچه باش که باید باشیˈ از دکتر کریم داگلاس کرو، ˈ انسان شناسی فلسفی مولانا با تاکید بر انسان کاملˈ از دکتر سیدمحسن میری و ˈ پیام مولانا ˈ از دکتر علامعلی حدادعادل دیگر مقالاتی است که در این کنفرانس ارایه و هم اکنون منتشر شده است.

این کنفرانس توسط رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مالزی و مرکز گفت وگوی تمدن های دانشگاه مالایا برگزار شده بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها